Inlägg från: Anonym (Lisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lisa)

Partnerbyte

Vi la ut en annons på body contact men jag blev för nervös när folk hörde av sig så jag vågade inte. Jag är så kräsen, rädd att träffa några jag inte skulle bli attraherad av och att det skulle kännas tvunget att ha sex ändå.

Istället gick vi på swingerparty. Där spanade vi in ett par som vi båda tyckte var attraktiva. Dels har vi sex där och sen bytte vi nummer och började träffas privat. Varannan gång hos dem och varannan hos oss. Först åt vi lätt middag och sen hade vi sex :) Oftast i samma rum men ibland enskilt byte, ett par i duschen och ett par kvar i sovrummet liksom.

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Nyfiken i en strut) skrev 2016-01-07 20:54:54 följande:

När man träffar samma par ofta, är det inte risk att det utvecklas starkare känslor, bra eller problematiskt?

Det har jag svårt att svara på för det hände inte mig i alla fall. Vi var väldigt tydliga med att detta skedde parvis (även om vi körde enskilt i duschen till exempel). Men för mig är det omöjligt att utveckla känslor när man bara träffas på det här sättet. Vi harde ju inga djupa diskussioner eller lärde känna varandra väl mer än rent fysiskt.
Svar på tråden Partnerbyte