• Skumpis

nya ullared/gekås-tråden

the rose - De har JÄTTEBRA amninsbh där!!! Älskar mina jag köpt. De jag har heter Trofé 18300 (och ett namn) och finns i vitt och svart och kostar 90 kr. KÖP!!!! Alla jag känner som köpt dessa är nöjda!!!

• Skumpis

Ja, de har lära-gå-vagnar. Tror det är BRIOs. Minns inte pris men bra mycket billigare än i vanliga affärer.

• Skumpis

maria81 - Jag vet att de har myggnät iallafall. Till vanlig vagn...

• Skumpis

famale - Jag undrar mer hur man tar sig fram där inne med en syskonvagn

• Skumpis

Tessou - Min slutnota brukar bli 3500 kr. Det mesta jag handlat för är 5000:- Jag åker ca 4 ggr per år. Egentligen borde jag dra 1000 kr varje månad och sätta in på ett Gekås-konto

• Skumpis

Någon som har bild på sulkyn?
    Någon som vet om de har solskyddskläder?

• Skumpis

arazur - Jag går på typ alla avdelningar utan verktygsavdelningen Ingen aning alltså

Ekorrfamiljen - Tack! Får ta en kik efter det när jag ska dit då

• Skumpis

Har de cykelbarnsitsar på Gekås? Har för mig att någon ställt frågan förrut. Vilket märke i så fall?

• Skumpis

himla - Ja, det finns både toaletter och kafeterior. Ta dock med mynt eftersom cafeteriorna är obemannade.

• Skumpis

Smurfan 81 - Vet ej men jag vet att IKEAs Antilop helt klart är värda sina 99 kr. Det är den absolut bästa stolen att börja med tycker jag. Köp även bordet till för 49 kr så kan de sitta där och kladda hur mycket som helst och det är jättelätt att tvätta av.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden