• Nessii

nya ullared/gekås-tråden

Nu har det varit väldigt lugnt här ett par dagar så det är bäst att jag livar upp tråden liiiite...

Jag ska till Ullared den 27 april jag o mammsen tar en bussresa o vi åker från Mantorp kl 5.15 på morronen *gäsp* brukar åka bil annars men kände att jag inte orkar att försöka att ragga ihop folk till det + att jag är i vecka 28 eller någe sånt då så jag kanske inte pallar att köra så mycket själv... Men här ska det handlas lite barnprylar... kläder till mig själv är bara att glömma om det inte finns lite snygga mammakläder förstås..

Nessii

• Nessii

Är det nån som vet om det finns dataprogram och operativsystem på Gekås?? Jag är nämligen på jakt efter Windows XP o hoppas på att de har det där till ett bra pris..

Pleeeeaaasssseeeee, någon??

Nessii

• Nessii

Tack för svaret musli.. Men det visade sig att jag inte behöver leta efter operativsystem till ett bra pris.. Jag fick nämligen ett av min käre karl idag i födelsedagspresent... åå vad jag älskar honom.. *ler* Det betyder att jag X antal 100 att köpa andra roliga saker för när jag åker dit den 27 april.
    '
    Nessii

• Nessii

Hallååå alla Gekås o Ullaredfantaster.. Är det nån av er som sett om det finns bärsjalar av någon typ på Gekås??
    ska ju dit nästa torsdag o jag lääängtar så.

• Nessii

Jag kom precis hem från Ullared nu... o jädrar vad jag har handlat. Mest grejer till bäbisen som kommer i juli men även gardiner, hygienpryttlar o kläder till mig o maken.. Det var lugnt med folk under hela dagen o ingen direkt panik vid kassorna. Kalasväder ute var det också..
    Passade också på att köpa bärselen som de hade kostade 129 tror jag att det var.. Hoppas att den är bra.

Nessii

• Nessii

Nu har jag fotat o lagt in mina barnklädesfynd som jag gjorde i Ullared igår.. Kolla gärna in dessa

• Nessii

Hejsan jonnysbrud..

Hmm om det är något som jag rekommenderar... Jag vet inte jag gick loss inne på barnavdelningen o köpte det som jag tyckte var gulligt o fint.. Eftersom jag inte vet vad det är för kön på min knodd som kommer i juli så fick det bli sånt som både en tjej o kille kan ha.. Åk dit o kolla själv vad som finns men mycket fint fanns det..

Nessii

• Nessii

Jag såg inte så jättemycket Nalle Puh grejer... en del tavlor o sen spjälsängskyddet som jag köpte men annars så såg inte jag så mycket mer.. MEN jag kollade inte så intensivt.. När det gäller mammakläder så fanns det en del men det är lite konstiga storlekar antingen är de väldigt små eller också händer de som säckar.. Men det kanske beror lite på vilken typ av gravmage man har.. på mig såg många kläder väääldigt konstiga ut.

• Nessii

Spjälsängsskyddet låg där bäbissängklder, vagnar o övriga bäbissaker låg.. inte där kläder o nappar är utan borta vid textilavdelningen väldigt nära kassorna längst bort.. Du hittar nog.. Annars är det bara att fråga

• Nessii

Jag kollade inte så noga på vagnarna.. Men det fanns en del sulkys sk. paraplysulkies vad det var för märke tänkte jag inte på. Däremot så fanns det en kombivagn av märket Modi o den kostade 1495:- den ser fin ut man jag har inte en aning om hur den är..

• Nessii

Kolla in denna länk så får du se hur en modivagn ser ut.. Jag tycker de är ganska snygga.

Sofia80: Vad har du att säga om Modivagnen?? bra dåligt?? Har du märkt några konstigheter med den??
    Hmm kanske var dumt att jag inte slog till på en sån vagn den var ju jäkligt billig..

Nessii

• Nessii

Du hittar bäbissaker som lakanspjälsängsskydd mm nästan längst ner vid kassorna.. där nere som övrigt tyg o gardiner finns..
    Nappar o flaskor finns bla vid kläderna o sen också vid hygienavdelningen.
    Nessii

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden