nya ullared/gekås-tråden
Har de några trädgårdsgrejor där? Växter förstår jag att de inte har, men andra tillbehör kanske?
Har de några trädgårdsgrejor där? Växter förstår jag att de inte har, men andra tillbehör kanske?
Jag ska dit tor-fre, har bara gjort en inköpslista på bebissaker, men vad mer kan man köpa? Har ni gjort några andra fynd???
Jag såg en läragåvagn i slutet av förra veckan har jag för mig, kan ha kostat typ 129-149 kr någonstans.
Jag har bilder på mina fynd i mitt bildgalleri!
Sandy85: Jag har för mig att jag såg dem nästan vid kassorna, där de har lakan, resesängar m.m.
tiger85, nu har jag laddat upp saker på min blogg heleri.blogg.se/ som INTE är babysaker (babysaker kan du se i mitt bildgaller här på FL). Kanske kan du få lite inspiration och tips!
female: nej, jag har inte hunnit prova att måla tavlan än, jag köpte den i fredags - har haft fullt upp med att fota allt och packa upp det! Jag är absolut inte proffs, så vi får väl se hur den blir! Jag hade såna där "Paint by number" tavlor när jag var liten, så det är lite nostalgi med en sån här tavla.
Jag var där i torsdags och fredags. På torsdagen kom vi strax före kl. 15 på eftermiddagen, då var det ingen kö och lagom med folk inne i butiken. På fredagen var vi där 8.15, och då var det kö men gick fort att komma in ändå. Dock var det MYCKET folk inne i affären då. Det varierar nog väldigt från dag till dag och vilken tid på dygnet det är.
Finns i mitt bildgalleri!