• Lussan5

nya ullared/gekås-tråden

Tessou; De har börjat att anordna "tjejhelger" i de där "röda små stugorna". Det är väldigt omtyckt. Man åker dit, shoppar, bor i stuga, dricker vin och bara myser under en helg.
    Dessutom finns det ett sånt där träkar som man kan bada utomhus i oxå.
    Som upplagt för en kul helg

Själv bor jag 2 mil från Gekås och är där minst 1 ggr per månad, iaf när det är lågsäsong. Under högsäsong brukar jag bli insläppt bakvägen för att slippa köa, av några vänliga polare som jobbar där.

• Lussan5

Jen nifer; Tror att det är lugnt i påsk. Däremot den 20:e varje månad ska man passa sig duktigt för, eller den dagen barnbidraget kommer.
    Det är lågsäsong nu, så det är säkert lugnt.
    Jag brukar alltid åka så man kommer dit på eftermiddagen, det är lugnast då.
    På morgonen kommer alla bussresenärer, och de brukar åka därifrån vid 15 tiden. Dessutom är det gött att Det allra bästa är att komma dit på kvällen, då kan man nästan känna sig "ensam" i affären - de har ju dock öppet till 20 vissa dar.

Kika in på www.gekas.se o få hem nyhetsbrev och annat. Kul oxå att se vilka artister o sånt som kommer dit. De dagarna kan jag inte rekommendera att åka om man inte vill trängas bland folk.

Shoppa lugnt ;-D

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden