• Spegel

nya ullared/gekås-tråden

Ska till Gekås igen i sommar. Såg förra gången en mamma med syskonvagn där inne.. men när jag kom till kassorna såg jag att där kunde omöjligt en dubbelvagn kommit ut.. Så nu är jag i samma sits.. måste ha syskonvagnen med mig alternativt köpa en vagn vilket känns mycket onödigt.. Kommer man ut ur gekås med en dubbel??

• Spegel

skumpis: givetvis tar man sig fram.. dubbelvagnarna är ofta smidigare än kundvagnarna..

• Spegel

Vi handlade för 6000 när vi var där i somras... så resten av månan blev det makaroner och korv till middag i stort sett..

• Spegel

Nån som vet om de har sånna här soff överdrag eller vad det heter på Gekås??

• Spegel

Heleri: Har du gjort den där måla själv tavlan? Blev det bra? Och isånna fall.. är du proffs eller klarar en RIKTIGT värdelös målare av att göra en?

• Spegel

å finns det ingen mer som har bilder på sina fynd.. bortsett från bebiskläder?? *är så nyfiken*

• Spegel

vi ska bo på gekås camingen i sommar.. delar stuga med mina föräldrar... men vi tog en stuga med dusch och toa eftersom vi har två blöjbarn med oss... vet inte vad det kostar men tippar på 5-600 kanske?

har över 80 mil till gekås...=)

• Spegel

Ingen som har bilder på saker de köpt annat än bebiskläder?!?

• Spegel

Jag började skriva en lista redan i höstas.. ska dit i Juli..=)

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden