• Beckah82

nya ullared/gekås-tråden

Jasså finns en sån tråd =))

Jag ska till GeKås nästa vecka med syrran...var länge sen sist fast jag bor så pass nära =)

• Beckah82

Sunny>

Jag bor i Kinna så det är väl runt en timme (bil) ifrån Ullared tror jag =) Jag ska åka med syrran någon av dagarna nästa vecka. Kanske på tisdag =)

Blir nog inget klockslag bestämt...vi brukar bara åka eftersom det är så pass nära.

• Beckah82
    Ojoj va jag är nöjd =) jag hade bestämt mig för att handla för 2000 kr men jag var riktigt orolig när jag kom till kassan...hehe trodde jag var en bra bit över. Men nej nej hahaha slutsumman blev 2001 kr och 50 öre *mycket nöjd med mig själv*

Några av fynden:

Trådlös telefon, jättefin och smidig och bra modell: 269 kr
    Skateboard till sonen: 29 kr
    Set med skydd (för inlines, skateboard osv): 39 kr
    Sängkläder (påslakan + örngott), vita med fina blå hjärtan: 69 kr/set
    Örngott, olika färger: 10 kr/st
    Massa olika par byxor (skitsnygga) till sonen, 7,5 år: priser mellan 30-89 kr
    Strumpor till både mig och sonen: runt 6-9 kr paret
    Boxerkalsonger till sonen (sportmodell, tight): 16-17 kr/st
    Raggsockar till sonen (ullfrotté): 10 kr/par
    Basketboll: 19 kr
    Fotoramar storl 20 x 25 cm: 16 eller 19 kr (minns ej)
    Sketasnygg vår/sommarjacka till sonen: 130 kr
    Tjocka mjuka härliga huvudkuddar (till sängen): 39 kr/st
    Köpte också en del hygienartiklar och sånt eftersom det är så billigt =)

+ en hel del annat

Andra fynd jag uppmärksammade men ej köpte:

Set med jacka + byxor tjockfodrade med fleece och yttertyget var galon. Jättefina och många olika färger. Endast 199 kr per set! Perfekt för 1-5 åringar typ.

DVD-filmer från otroliga 29 kr st!. Sen fanns typ Disney-DVD från 89 kr! (även Klassikerna!)

Ja...herre min.... det finns sååå mycket och man kan göra sånna otroliga fynd alltså =)) Väl värt att åka dit kan jag verkligen säga =))
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden