• Ekorrfamiljen

nya ullared/gekås-tråden

Jag köpte de amningsbehåarna och de är verkligen supersköna!! Bra kvalitet också!

//Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • Ekorrfamiljen
    Legot är superbilligt, men det brukar inte finnas så stort utbud..
  • Ekorrfamiljen
    rebmetpes: Jag brukar åka med min bästis och nu på senare tid med maken. Han gillar också Ge-Kås så det blir ingen stress som det annars kan bli med karlar som bara hastar igenom det de ska ha och sen är färdiga. Maken kan gå där och strosa och leta annat i flera timmar. Bäst är ändå bästisen för hon är ett så gott smakråd, förutom att hon orkar gå hela dagen om så behövs.
  • Ekorrfamiljen

Sko-Boo och Skokanonen finns väl utanför om man letar skor.

• Ekorrfamiljen

Det mesta jag handlat för är nog runt 4 eller 5000. I normala fall (när jag skärper till mig) brukar slutnotan hamna på ca 3000. När bebisen är ute ska jag hälsa på min kompis och ta en runda med henne på Ge-Kås! *längtar*

• Ekorrfamiljen

Om någon är gravid nu så kan jag rekommendera mammatrosorna från "Key Zoon" (jo, det stavas så.) De är helt underbara och jag ångrar att jag inte köpte fler än 6 par när jag var där. Billiga och skön och bra kvalitet!!

• Ekorrfamiljen

Vill dit, vill dit, vill dit!! Bara ett par månader kvar nu.

• Ekorrfamiljen

Jag hade bilder.. Tror att det bara är en bild på babysittern som finns kvar under *bebisprylar* nu.

• Ekorrfamiljen
    tiger85: Jag önskar att jag hade runt 10.000:-, men brukar ha runt 3-4.000:- och då klarar man sig hyfsat. Jag köper massor av kläder till ungarna och småprylar + strumpor och trosor till mig själv. Några topar och nåt par byxor blir det oftast också.
  • Ekorrfamiljen
    MormorVädervax: Om du inte får plats på Ge-Kås egen camping kan jag rekommendera Fagereds turistcenter. 10 minuters bilresa från Ullared. Supercoolt gammalt hotell (eg. sjukhem) med originell, men trevlig, personal. När vi ska till Ullared bor vi alltid där!!

www.fagereds.com tror jag att det är.
    Vårt vackra språk - utarmat av fjortisar!!!
  • Ekorrfamiljen
    Skumpis och theo05: Nu har de solskyddskläder där för 80:- (Läste i en annan Ge-Kåstråd!)
    Ekorren - med 1 dag till bf!
  • Ekorrfamiljen

Ge-Kås egna babyprylar heter Babyboom! Deras babysitter är kanon!! 189:- Rekommenderar också nätkassen till vagnen. Bara 20:-.

Ekorren - stolt trebarnsmamma!
  • Ekorrfamiljen

Sko-Boo ligger precis mittemot ingången till Ge-Kås. Skokanonen ligger längs med gången som går från parkeringen och fram till Ge-Kås.

Ekorren - stolt trebarnsmamma!
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden