• Tygbiten

nya ullared/gekås-tråden

Förra gången jag var där hade var under en höstlovsvecka , en fredag. Det var inte så mycket folk att man behövde köa men mycket barn bland kundvagnarna.
    Så vi sa att nästa gång åker vi inte när det är lov så det blir nu på fredag.(innan lovet börjar)
    Vi brukar åka 2 grr om året, höst och vår. Vill gärna åka vid denna tiden så att det går att få tag på kläder i butikerna hemomkring om man inte hittar där. Tex jackor och overaller, det blir fort utplockat i butikerna hemma innan säsongen startar.
    Håller på att göra en måttabell av familjen så jag vet vilken storlek jag ska ta. Finns inget värre än om man hittar något snyggt och så vet man inte vilken storlek det ska vara.
    Så på fredag laddar jag med måttband och måttabellen och drar iväg de 24 milen (enkelresa)tillsammans med kompisen.

• Tygbiten

Jag åker om sex timmar.
    Känns som när man var liten och det var kvällen före julafton!

• Tygbiten

Javisst är det shoppinghysteri.
    Vi gick in kl 8.40 och gick ut kl 16.30. Vi var ute en sväng och åt mat och tittade lite i butikerna utanför vid 13-tiden.
    På hemvägen stannade vi på Freeport i Kungsbacka och sedan hann vi med en sväng på Ikea Kållered också. Så nu är man lite mör i benen må jag säga.
    Har aldrig handlat för så lite på Ikea, 145 :- gick desto mer på Gekås ca 3600 :-

• Tygbiten

5-siffrigt har jag aldrig kommit upp i men jag haar nog handlat för 4.200 :- som mest.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden