• theo05

nya ullared/gekås-tråden

någon som har köpt resväskor på gekås, eller vet vad de kostar????
    Ska åka till indien med barn i november, och behöver en stoooor resväska till lillen, men d e ju så dyyyrt överallt.. tips någon???

• theo05

skumpis. jag har aldrig hört att de har solskyddskläder där iallafall..

• theo05

VA?? Va bra!! Fast jag undrar en sak...e inte solskyddskläderna väldigt varma?? Ska ju till indien i höst med lillen, så det vore ju en bra investering om de inte e för varma då vill säga.. nån som vet??

• theo05

ixi.. där finns allt!! hygienprodukter kan du hitta lika billigt på en stormarknad, men kuddar, täcken, sängkläder är superbilligt å bra!! Alla soters kläder är bra å billigt det oxå, amningsbh finns jättebilligt, å de är supersköna..

Någon som varit där nyss?? Finns det sommarkläder än?? Jag har nyss flyttat å upptäckte för ett tag sedan till min fasa att jag SLÄNGT AKLLA SOMMARKLÄDER AV MISSTAG!!!!! Stor shoppingtur till gekås alltså... jag är 28 år, finns det nåt snyggt än, eller ska man vänta?? hur är det med sommarkläder till en ettåring??

• theo05

jaa. då kanske det blir en tur pp lördag, om jag kan övertala mamma att köra..har ju ingen egen bil..eller kanske på torsdag när syrran e ledig....återkommer med rapport!!

• theo05

igår blev det en tur till ge-kås!!!! Jag blev väldigt besviken, hittade INGET fint till killen i strl 80... däremot fanns det hur mkt som helst på flick..solskyddskläderna hittade jag inte heller.. Däremot köpte jag lite till mig själv.. men det får nog bli en tur till lite längre fram..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden