nya ullared/gekås-tråden
nån som vet om det fanns läragå vagnar? pris i så fall?
nån som vet om det fanns läragå vagnar? pris i så fall?
heleri:
vart fanns dom vagnarna? min mamma var där och såg ingen? vilken avdelning? tack iaf :) jätte br abilder..gav mig ännu mer ideer på vad som ska köpas o fylla ut min 1 meterslista på :P
nån mer som har bilder på bildgalleriet på vad dom köpt i ullared?
nån som kan lägga upp bilder på vad dom köpt..så man får lite tips o ideer..
ingen som har bilder från gekås inköpen?
jag ska dit den 8 maj :)
längtar... ingen som lagt upp bilder på sina inköp?
nån som vet om det finsn tittskåp där?
ingen som kan lägga ut lite bilder på sina köp i gekås..ska dit nu den 8 maj...
nån mer som satt ut bilder på sina inköp..ska dit nästa måndag :)
nån som vet om det finns billiga babyskor inne i gekås?? annars vad kostar skorna i skoaffären utanför?
sofia 80
har hört att dom kostar runt 180-200 för en läragåvagn ska själv köpa en till min dotter :) ska dit på måndag
pimz.-tack då vet jag med det. exakta priset..ska köpa en på måndag.. kan lägga ut bilder på mina köp på tisdag om någon vill se :)
jag åker klockan 04:30 i natt :D laddar upp bilder på mina bästa inköp om ni vill se :)
ängeln 25..
jaa det finns gåstolar.. dom kostar runt 150-200 kr :)
jag var där i måndags så undrar ni nått så kanske jag vet pris o så :) har kvar kvitton oxå :)
mormorvädervax.. precis brevid gardiner och dukar.. där här du en liten avdelning med babysaker vganar, lakan , spjälsängsskydd mm ..
lillamilou: jag såg inga pottor där när jag var där --..
inte mycket i strlk 74-80 blev lite besviken!
littletiger: dom har mängder med sommakläder till vuxna.. hur mycket som helst!!
ska lägga uypp sakerna jag köpte snart har haft mycket nu för tiden..
augusti05. dom har 2 småfik inne på gekås där man kan värma o även köpa mackor mm.. ta med 5 kr o 10or..