• Sofia 80

nya ullared/gekås-tråden

Tessou: Jag har en Modi-vagn. Du kan gå in och kolla i mitt bildgalleri.

Är det någon som vet om de säljer bilbarnstolar? Alltså inte babyskydd utan stol nr 2.

• Sofia 80

Om det är samma vagn, vilket det borde vara så tycker jag ABSOLUT att man ska köpa en. Jag betalade 2795:- för min och det tyckte jag var billigt. Årets modeller kostar 2995:- om man köper dom hos Modi (eller andra återförsäljare).

Jag är jättenöjd med min vagn! Visst har den lite smågrejer som kan haka upp sig ibland (typ när man ska fälla upp vagnen) men jag tror att de har fixat många av de saker som folk hade synpunkter på. Jag har en 05:a. Därav det lite högre priset. Men vad jag förstått så tycker de inte att en barnvagn ska kosta över 3000:-.

• Sofia 80

Plippi: Tack för svaret! Nu behöver jag inte irra runt och leta efter det!

• Sofia 80

Jag ska också dit imorgon!!! Jippieee! Fast hoppas de har fått in lite mer till pojkar i storlek 80, för det är ju det jag är ute efter!

• Sofia 80

Är det någon som vet om de brukar ha "lära-gå-vagn" och i så fall vad de kostar???

• Sofia 80

tea 79: Tack ändå.......då vet jag i alla fall att de har, så jag kan kolla efter det. Slipper jag leta efter något som inte finns.

• Sofia 80

sandy85: Oj, tack! Kollade just runt lite på nätet och på pricerunner hittade jag en för 283 kr. Hoppas bara att min lille prins gillar den, för jag börjar bli trött i ryggen

• Sofia 80

TrollHelga: Ja, de har kvar Modivagnen! Lite surt att vi nästan betalat det dubbla för vår vagn (fast det är ju egentligen billigt det också). Det var en likadan vagn som min, så det måste vara en 05:a.

sandy85: Jag köpte "lära-gå-vagnen" idag. Det är en Micki och kostade 189 kr.

Det enda jag blev missnöjd med idag var att det inte fanns några fina jeans. Förra gången jag var där köpte jag 3 par jättefina jeans. På skyltdockorna sitter det jeans som inte finns i affären. Lite missvisande.......men men

• Sofia 80

83an: Det här svaret blir ju inte så omgående, men det finns i alla fall parasoll. De kostar ca 70 kr. Jag tror de passar alla vagnar.

• Sofia 80

MormorVädervax: Jag tycker det är jättebra skyltat! Har nog aldrig undrat över något pris där, och jag tar inte något utan att titta vad det kostar (oftast inte i alla fall . Men i "vanliga" affärer som finns här hemma....typ mataffärer och så.....är det ofta dåligt skyltat tycker jag.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden