• tea79

nya ullared/gekås-tråden

Hej hej!

Ska till Ullared på tisdag...
    Undrar om de e någon som vet om dom har typ panduro grejor... Tex. för att göra egna smycken... eller lite annat pyssel?
    Varit där massa gånger.. men har aldrig kollat efter de..

En fråga till.. någon som vet vad resesängen kostar?

• tea79

mammut80: Jag ver där idag... o ja kunde inte se några trehjulingar... Har nog aldrig sett de där uppe..

• tea79

Theo05: De finns resväskor där... Såg att dom hade jättefina, tror iofs de kosta 400 kr.. Men de finns kanske andra oxå.. men de var dom jag såg iaf.

Tiger85 Jeansen finns i olika typer av storlekar.. Men som tidigare skrevs så är där omvandlingstabeller...

• tea79

Madge: Jag har köpt massor med kläder där till mig själv o aldrig haft några problem...

• tea79

danka25: Resesängarna kostar 269 kr... Ja e jättenöjd med vår. Jätteenkel att fälla både upp o ihopa. Sen e den lätt att ha med då man lägger den i en väska så den ej blir så otymplig. Madrassen i den e inte den tjockaste.. men vi lägger ett täcke ovanpå så funkar de perfekt... Resesängar har ju inte särskilt tjocka madrasser, så den e absolut inte sämre än någon annan..

• tea79

sofia 80: Dom har lära gå vagn.. Men har tyvärr ingen aning om vad de kostar.

• tea79

mormorvädervax: Ja de tycker jag att det är.. Har aldrig haft problem med de iaf..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden