• Smurfan 81

nya ullared/gekås-tråden

Har de mammakläder? Amningsbh:ar har jag hört att de har, men har de typ amningströjor och mammaklänningar och sånt också?

• Smurfan 81

meesa
    Tack! Vi ska dit första helgen i juli och då är jag väl i v. 33 eller nåt så det är väl dags att köpa amningsbh mer än mammakläder ändå antar jag!

• Smurfan 81

Nån som vet om det finns regnskydd för barnvagn? Och hjulskydd för barnvagn? (typ som skoskydd...)

• Smurfan 81

Fru Indo
    Tack! Jag har nog inte sett att det finns fler trådar!
    Ett regnskydd borde ju passa i princip alla vagnar, eller hur? Eller måste man köpa ett speciellt för det märke man har tro?

• Smurfan 81

Tackar! Den lägger vi i favoriter direkt!
    Ska ner första helgen i juli så jag tänkte ha en gedigen inköpslista tills dess...

• Smurfan 81

Fru Indo
    Ja och nej. Vi ska hälsa på en kompis i Småland först, åker ner på lördagen. Sen fortsätter vi ner till en kompis som bor i Gällared (ligger typ 2 minuter från Ullared) på söndagen och sover där till måndagen. Sen går vi på GeKås på måndagen (för att komma undan lite köer vill vi inte gå på helgen) och sen åker vi tillbaka till kompisen i Småland och sover en natt till. Då blir det inte så långt att åka i sträck plus att man får umgås med lite kompisar som man inte träffar så ofta!

• Smurfan 81

Hur är det med matstolar? De sålde tydligen Antilop för bara 29:- på IKEA i helgen (ord. 99 men jag missade det... har de billiga matstolar på GeKås?

• Smurfan 81

helenas83
    Ok, tack. Vi har redan en sån stol, problemet är att vi har glasbord i köket och stolens fästen var inte tillräckligt långa för att kunna sätta fast den på bordet... Så antingen måste vi köpa en stol man ställer på golvet eller köpa ett nytt matbord...

Nån som sett matstolar man ställer på golvet på GeKås?

• Smurfan 81

Ok, tack. Då kan jag avvakta lite också! Han kommer ju inte sitta vid bordet och äta än på ett tag...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden