• mammaNena

nya ullared/gekås-tråden

smurfan81: jag har köpt en sån stol man hänger på bordet. jag tror den kostade 129 kronor. e inte riktigt säker, men det e jätte bra.. väldigt bra kvallite för att vara just gekås..

TS: shit, du ska verkligen pina dig mitt i natten för att åka till gekås.. bor du långt bort?? jag bor bara någa mil ifrån och gekås e det stället jag hälst av allt försöker undvika :P

• mammaNena

evegirl: dom har inga direkta märkes grejer. isf får du hitta någon snarlik som kan passa till din vagn.

• mammaNena

nika och noel: det finns. det e ett multi. men det e stort, så det passar säkert en brio oxå. det kostar väll runt en 50 lapp tror jag det var.

• mammaNena

öresund: jag vet inte om den syns, men min bild längs upp till höger i galleriet, finns en stol som e inköpt på gekås.

anne h:Det finns väll allt på gekås.. kan inte tänka mig vad som inte finns.. eller det finns ju inga direkta märken som ex. po.p. och de e inte samma kvallite' som po.p. sen e det absolut värt att gå till sko-boo. jag köpte ett par Puma i storlek 17, för 150:- dom e jätte bra.. och dom har väldigt mycket skor!!! sen att försöka hitta tjej/dam skor i storlek 44, måste vara svårt över allt.. det e ju inte så vänligt.. ni får beställa på internet :P

• mammaNena

köp inte de billigaste philipps.. det misstaget gjorde jag.. hade inte mycket pengar och tyckte att det kunde ju vara bra.. den va bra ett litet tag.. sattsa hellre på nån som kostar lite mer..

• mammaNena
    honeypie84: jag skulle inte åkt en lördag och absolut inte när det nästan precis vart löning.. då kan du räkna med att få trängas!!! sen har dom mamma kläder, men det finns inte så mycket fint. bh finns i jätte storlekar så det finns säkert i F. men kanske inte i amnings bh.
  • mammaNena

kanske.. men inget speciellt mycket..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden