nya ullared/gekås-tråden
Kikade runt lite på hemsidan och det verkar inte som det ska vara någon uppträdande på lördag.
Kikade runt lite på hemsidan och det verkar inte som det ska vara någon uppträdande på lördag.
Tygbiten: Åh gud vad roligt med Ge-Kås och Ikea på samma dag
Stampe: Ha det sååå roligt imorgon och handla inte för mycket.
Åh vad sugen jag blir på att åka...måste vänta enda till 19 maj
Heleri: När jag såg dina saker kom jag på en hel del saker jag måste köpa, t.ex gardiner.
tiger85: Ja man kan ju köpa massa av saker. Leksaker, filmer, cd-skivor, lakan, handdukar, lampor, hushållssaker, kläder, mat, hygienartiklar, smink, bilartiklar, hästgrejer och massor mer.
Jag tror nog att det är ganska lite folk på påsklördag.
Och Lieh...vad har du fyndat?
Mormorvädervax: Här kan man välja mellan olika stugor osv. då får du även prisexempel.
www.gekas.se/camping/index.html
Åhh vad jag längrar...
Lååångt till 19 maj Helt sjukt att man kan bli helt galen av längan bara för att man ska åka till ett varuhus...
Näää...jag LÄNGTAR inte längrar
Julia76: Jag har redan skrivit lista o jag ska åka 19:e maj. Man måste ju va ute i god tid
Det finns inte skor inne på Gekås, men det finns Sko-Boo (tror jag det heter) och Skopunkten, tror att det är ganska billigt.
Åhh...ska dit på fredag
Hur e det med köerna nu den här veckan, någon som vet??
Var i fredags och handlade massor... De hade jättesnygga väskor och mycket snygga kläder. Och inte alls så mycket folk som jag trodde det skulle vara.