Våt
Jag har ett litet problem! Jag tycker att det är så pinsamt för att när jag har sex med en kille så blir jag så fruktansvärt våt! Riktigt jävla plaskvåt! Finns det nåt man kan göra åt det? Inte så kul med en stor fläck på lakanet pga mig :(
Jag har ett litet problem! Jag tycker att det är så pinsamt för att när jag har sex med en kille så blir jag så fruktansvärt våt! Riktigt jävla plaskvåt! Finns det nåt man kan göra åt det? Inte så kul med en stor fläck på lakanet pga mig :(
Ju våtare desto bättre. :)
Ännu bättre om det rinner!
Du kanske skall skita i att ha sex om du inte vill bli våt...? Bara en tanke.
Det pinsamma är ju att det verkligen "rinner" och det blir även blöta fläckar på lakanet, har aldrig haft det såhär tidigare! Tror jag skrämde iväg en kille nyligen pga mina våthet :/
Jag kan garantera dig att det finns tiotusentals killar - inom räckhåll för dig - som tycker detta vore helt perfekt! Skäms inte, leta upp en partner som gillar detta istället!
Tänkte just skriva exakt precis detta.
Aldrig träffat eller hört talas om en man som inte gillar en blöt fitta - ju mer desto bättre, ungefär. Det säger jag inte bara för att jag råkar ha 8 lakan att tvätta här av samma anledning :)
Desto våtare desto sexigare ????
Jag kan också bli overkligt våt och det stör mig. Vill helst ha en handduk och bara torka, haha.
Det känns ju mindre när man är sådär vår tycker jag. Har även träffat på en kille som tyckte att det kändes mindre då. Tyckte det var jättejobbigt när han sa det såklart. Men det är längesen och jag har inte hört några klagomål efter det :) Bara jag som hatar den känslan. Jag vill inte ha en våt kladdig fläck under mig!
När jag levt i ett förhållande har jag haft en handduk nära sängen alltid, att slänga under eller att bara stanna och torka. Men så funkar det ju inte med tillfälliga partners. Tänk ett one night stund där man hivar upp en stor handduk ur partyväskan.
Ni ska inte skämmas över att bli våta det är bara sjukt sexigt och att slicka är ännu bättre då :)
Ni ska inte skämmas över att bli våta det är bara sjukt sexigt och att slicka är ännu bättre då :)
[quote=76207348][quote-nick]Anonym (Kajsa) skrev 2016-01-09 02:08:48 följande:[/quote-nick]
Jag skäms, men även om vi tar bort själva skäms-delen så tycket jag inte det är skönt. Men det kanske hänger ihop, det kanske blir skönare om man inte skäms :)
Ja kan väl tänka mej om du skäms så blir det ju bara jobbigare man är som man är :) Jag tycker bara det är sexigt när tjejer e extra våta ()