• ettsyskon

BIM februari 2016

Efter en insemination förra måndagen (8/2) så har jag självklart googlat sönder mig själv men har nu börjat förstå att de inte spelar någon roll hur mycket jag än googlar, jag blir inge klokare .. Jag får helt enkelt vänta precis som alla andra, MEN tänkte ändå att jag kunde joina er i denna grupp och glädjas och vänta med er andra ! BIM den 23/2, haft symptom som ömma bröst, illamående, en rosa/vit flytning kring dag 4 och sen tjocka vit flytning molvärk/stickningar/spänd och gasig mage, huvudvärk men sen från ingenstanstan försvann de igår .. Kände absolut ingenting och bröt ihop och sura över att jag lurat mig själv och sambon att jag trott till 99,9% att något händer sär inne, inbillat mig pga pms (som jag aldrig känt av tidigare), grät en skvätt och insåg att de kommer en ny tur nästa ÄL, men idag är molvärken igång igen och jag vill gärna intala mig själv att jag inte brukar ha mensvärk 6 dagar innan BIM, men vem är jag att inbilla sig i detta tillstånd ? ????

Oj vad långt de blev, sorry ! Men kul att hitta hit iaf och få dela med sig av sina inre tankar .. Innan man blir helt galen .. !

Hej allihopa förresten !

• ettsyskon
    78kanel skrev 2016-02-18 09:30:06 följande:

"Ska jag testa eller inte, ska jag testa eller inte....nä...ingen mening, känner att jag inte är gravid, snart kommer mensen.....men kaaanske ändå? Det kan ju va så. Näää. Nu väntar du lite till. Slappna av nu. Jamen jag har ju test hemma.....eeeh ja men INTE testa nu, bara vänta några dagar, snart kommer mensen.....ja men..."

Sinnesjuk.

PRECIS så går varven i huvudet, jag tror på riktigt att jag håller på att bli galen haha ! Igår kväll när jag åkte hem från jobbet bröt jag ihop och grinade så de tillslut bara kom fram pip hur mig och jag hajar till och undrar om jag är på riktigt?! Varför gråter jag?!då börjar jag grina ännu mer för att jag grinar?! HAHA! Måtte denna väntan va över snart och hopps för guds skull att sambon inte hinner bara ut mig på grund av labilitet eller något annat kul haha!

-5 BIM idag men får hålla mig till tidigast imorgon men i bästa fall lördag .. Får be sambon gömma testerna höhö
  • ettsyskon

STORT GRATTIS NI SOM PLUSSAT !!!!! :D :D :D

Skulle ju testa nu på morgonen tänkte jag men jag kunde inte hålla mig efter jobbet igår och tog ett RSFU (lila/vita paketet) visade negativt, helt blankt så nu vågar jag inte testa nu på morgonen med CB plus :S sambon säger vänta till BIM ..

Tänkte springa in på Apoteket på Ica och kolla om dom har de där tidiga testet många av er skrivit om tidigare :)

Ha en bra dag alla !!

• ettsyskon

Stirrar oss blind här hemma .. ?? Ser vi i syne ?
  • ettsyskon
    78kanel skrev 2016-02-21 07:55:42 följande:

Hur går det??

Ungefär lika idag, tog de andra på EM igår, och ett nu på morgonen men jätte stor skillnad var de väl inte men de är något där som ni säga, får köpa ett nytt och prova imorgon bitti eller på BIM (tisdag) men nu känner man sig nästa helt lealös, vad hände ?! Haha ett plus ? Ett spökstreck ? Idag ska vi försöka att bara njuta av ledighet och och familjen, de har varit en extremt jobbig vecka, shit vad psyket kan göra en fucked up av lite hormoner och känslor haha idag ska jag försöka vara snäll och lugn ;) haha

Ha en härlig söndag alla !! Och tack för svaren men jag återkommer imorgon ! :D
  • ettsyskon

Detta är ett nytt test nu på EM gjorde även ett i morse .. Är de möjligt att få 3 spökstreck ?! Eller klart de är möjligt, men vad är oddsen, tycker ju inte att de är något jätte stor skillnad på dem ? Haha men något är de ju där, men borde kanske synas mer ? Alla dessa frågor fram och tillbaka .. Sambon säger att denne ett klart och tydligt plus (och tycker de är starkare idag även om de inte är något jätte skillnad) men om de är ett spökstreck eller ej är ju den stora frågan .. Antar att de enda man kan göra nu är att hoppas på ett skarpare streck på tisdag .. Blir fan inte klok på detta ! *sliter av sig håret

Kram på er !
  • ettsyskon
    Irmelin82 skrev 2016-02-22 11:05:55 följande:

Hej, jag fick precis som du, svaga sträck på dom testerna, höll på att bli tokig. Idag på bim +1 fick jag gravid på digital ?? Mina sträck såg ut precis som dina och ökade knappt märkbart =).

Vi har testat med clearblu 3 dagar nu, lördag kväll, söndag morgon och söndag kväll .. Och sen tyvärr två idag EM (mest för att jag höll på att bli just galen) .. De känns inte som att de ökar något i färgton men de är ju ett plus, de ser man ju men känns ju helt galet att få "spökstreck" på 4 st clearblue och ett predictor early (jätte jätte svagt rosa), tom svärmor såg det men de blir inte starkare .. BIM imorgon så vi får väl hålla hårt om hoppet än, tycker de är konstigt bara att de inte blir någon stegring men jag kanske är en av dem som inte producerar så mycket hcg ännu ?! :O

STORT grattis till ert plus iaf !!!!!!!! :D :D :D
Svar på tråden BIM februari 2016