• Anateresa

BIM februari 2016

Efter en vecka av äl-tester med svagt streck såg dagens test ut att visa stegring. När kan jag tänkas ha ägglossningen??

Har oregelbunden cykel men enligt tidigare dagar bör jag ha äl idag. Har lite molvärk men tycker det är svårt att tyda sekretet....

Vad tror ni??

• Anateresa

Någon annan som haft stegring på testlagrets äl-stickor i två veckor innan positivt resultat? Fick fullt utslag på testlagrets äl-sticka idag, cd21!! Är det inte rätt dålig kvalitet på äggen när man har så sen äl?

Brukar ha en cykel på mellan 31-35 dgr.

• Anateresa

Hm....har någon annan haft en liten pytteblödning kring äl? Jag tror jag hade äl strax innan helgen och på lördagen kom lite när jag orkade mig. Hade det kanske ett dygn men jag vet inte. Brukar inte ha äl-blödning annars...:/

• Anateresa

[quote=76340400][quote-nick]Cfmilla skrev 2016-02-15 13:09:27 följande:[/quote-nick]

Åh jag är med dig!!! Jag säger det samma. Hade äl på cd 21 denna månaden, fick tempa och köra stickor för att hitta. Nöjd dock att jag hittade den över huvud taget. Önskar med en bebis till höst eller regelbunden mens tack! Äl + 3

Trolig äl på cd21 här med! Aldrig haft så sent

• Anateresa

Var hos gyn idag för att kolla upp mina spottings jag haft de två senaste cyklerna. Konstaterade PCO och just när hon tänkte göra en spolning för att kolla efter polyper sa jag " men jag hade ägglossning, vad händer om du spolar och det faktiskt har tagit sig?"

" eh, ja då förstörs det ju. Vi väntar till nästa vecka"

Ska testa på söndag tror jag. Har ett 10iu liggandes hemma och bränner i lådan, haha. Äl+7 idag!

• Anateresa

Ja eller hur, om det tagit sig hade man ju spolat bort en liten person!

Herregud så avis jag blir på er som plussat.

• Anateresa
    Ledilnaan skrev 2016-02-19 16:29:39 följande:

Jag har ett på 15 som jag tänkte testa på söndag, det andra jag har är det vanliga med 25. Återstår att se om det blir nåt plus eller inte.

[hur tidigt inpå äl tänkte du testa med 15?
  • Anateresa
    HCS skrev 2016-02-19 18:27:13 följande:

Håller tummarna för dig. plussade med sånt idag påt äl+11, tydligt. :)

Åh grattis! Haha jag kan knappt hålla mig. Man blir lite galen av sånt här när man så gärna vill :)
  • Anateresa
    ensamärstark skrev 2016-02-20 09:08:21 följande:

Jag kunde ju inte hålla mig när jg såg på din blogg att du får resultats på ÄL + 9.. Blir tokig på mig själv. Jag ser något. Men vet inte ändå.

När hade du äl? Jag tror jag hade förra lördagen. Ska testa imorgon.

Åh jag hoppas det är nåt! Har läst vad du skrivit innan om att ni försökt lääänge.
  • Anateresa
    ensamärstark skrev 2016-02-20 12:33:40 följande:

Jag hade ÄL den 11/2. Så ÄL +9 . Jag vet ju att det är för osäkert o testa såhär tidigt! Men man vill ju bara se något på de där förbannade stickorna ;)

Världens långsammaste dagar. Då är du bara en dag före mig nu då. Jag kommer inte kunna hålla,mig från att testa imorgon. Vad var det för känslighet på ditt test?

Hoppas för oss båda!

Min cykel verkar bli 35 dgr denna månad, är extra jobbigt om man behöver vänta ännu längre på nästa chans....!
  • Anateresa
    Sassa89 skrev 2016-02-22 10:51:00 följande:
    Grattis :) va kul :)

Får man fråga om du var precis på bim eller -?
    Jag var faktiskt BIM minus 4 dagar :)
  • Anateresa
    ensamärstark skrev 2016-02-24 11:46:10 följande:

Jag förstår inte vad som händer med min kropp. Har BIM idag, fick en liten spottings när jag torka mig efter toabesök igår FM, sedan dess har jag vanliga flytningar igen. Ganska vattniga o hala. Tappen är stängd.
    Gravtest är negativt. Trodde mensen var på väg igår men icke.. Någon som har teorier?
    Mensen är aldrig sen, kommer alltid på BIM om inte tidigare..

jag blödde och hade spottings när jag hade BIM när jag var gravid med min dotter, s.k genombrottsblödning. då visste jag inte än att jag var gravid.

skumt!

håll oss uppdaterade. håller verkligen tummarna för dig
Svar på tråden BIM februari 2016