• HCS

BIM februari 2016

Hänger på er här. Mens idag!  trots svaga streck nu dagarna innan bim. :( 

Ny bim blir 21/2. Om ni har någon bimlista?

• HCS
    Fian88 skrev 2016-01-23 11:47:43 följande:
    Så tråkigt att se dig här! I fortsättningen får du kanske tänka att är inte strecken betydligt starkare än de du fått hittills så är det inget där, så tänker jag efter alla spök jag fått.
    Ja, ska verkligen försöka hålla mig till att testa två veckor efter äl om inte mensen dyker upp. Peppa mig gärna! Har så jäkla lätt att falla ner i test-träsket.. :-/

Hur går det för dig? När har du bim?
  • HCS
    Emmabo skrev 2016-02-02 11:52:23 följande:
    Har ju BIM imorgon, men kunde inte hålla mig. Tog ett av graviditetskollens test imorse och ett clearblue alldeles nyss. Kan inte tro att det är sant :)

Grattis!!
  • HCS
    ensamärstark skrev 2016-02-02 15:53:23 följande:

Verkar som apiforcen får min ägglossning o komma tidigare än vanligt. Brukar få på dag 17-19.
    börjar redan se stegring på test. Är på cd 10 idag.
    Testen är från igår och nedersta från idag.

Härlligt bara att ligga i då! ;) 
  • HCS

Äl på ingång hoppas jag. Äntligen börjar det hända något efter den jobbigaste väntatn mellan mens och äl. Bim blir runt 21 februari om inte detta drar ut på tiden som förra månaden. Då kom inte äl förrän cd24 mot vanligen cd 15-17. Är på cd 11 idag. 

• HCS

Nej va tråkigt! :( Styrkekramar

halfmoon skrev 2016-02-05 07:58:45 följande:

Nån kan stryka mig från plus-listan. Började blöda nyss så tidigt missfall på gång. Det är visst meningen att vi ska förbli barnlösa.

• HCS
    Mammatillenliten skrev 2016-02-09 18:00:48 följande:

Jag plussade på BIM -5!! Sjut tidigt tycker jag ;))

Grattis! Det beror ju på hur många dagar efter äl det är. Från äl+9-10 brukar det synas. :)
Svar på tråden BIM februari 2016