• Sassa89

BIM februari 2016

Hej

Åh va glad jag blir att se en grupp med bim i februari :) kul att följa er.

Jag tror jag ska ha bim den 25e denna månad. Hade äl den 11/2 nu och känner värk i magen fortfarande . Vet inte om de är normalt men..

Den har varit lite oregelbunden nu i tre månader :( fast först var den regelbunden. Fick barn i april 2015 så den kanske inte rättat till sig riktigt än! Men känner skarpt när jag har äl plus använder clearblue test för att verkligen ha koll på den, så nu har jag försökt två ggr runt äl med gubben. Så hoppas på ett syskon ??

• Sassa89

Hej

Åh va glad jag blir att se en grupp med bim i februari :) kul att följa er.

Jag tror jag ska ha bim den 25e denna månad. Hade äl den 11/2 nu och känner värk i magen fortfarande . Vet inte om de är normalt men..

Den har varit lite oregelbunden nu i tre månader :( fast först var den regelbunden. Fick barn i april 2015 så den kanske inte rättat till sig riktigt än! Men känner skarpt när jag har äl plus använder clearblue test för att verkligen ha koll på den, så nu har jag försökt två ggr runt äl med gubben. Så hoppas på ett syskon

• Sassa89
    Cfmilla skrev 2016-02-14 16:20:53 följande:

Ja så störigt! Haha nu är det våran tur ändå tycker jag!

[quote=76337632][quote-nick]ensamärstark skrev 2016-02-14 16:16:51 följande:[/quote-nick]

Jag är på ÄL + 3! Tiden kommer snigla!! Jag har lite lätt molvärk som vanligt efter ÄL

[/å

Jag är med på äl +3 så tror de är bim runt den 25
  • Sassa89
    Cfmilla skrev 2016-02-15 18:13:19 följande:

Hehe andas!! Jag hade inte litat på det. Vänta några dagar och ta med morgonurin. Förstår att du blir helt exalterad, tro mig hade jag med blivit! håll oss uppdaterade! Kram

Cfmilla skrev 2016-02-15 18:10:27 följande:

Hej! Böja med dom nu. Fick rådet att ta en tablett på kvällen fram till äl. Jag vet inte om det är för att min kropp äntligen har kommit igång lite, men jag fick denna cykeln med bidrottninggele rikliga äl flytningar. Har jag inte fått tidigare. Äl+3 så hoppas på ett plus snart

Hej

Jag prövade dessa tabl för första gången denna månad :)

Och en vän till mig sa att jag kunde ta två tre styckna så gjorde de :)

Så nu hoppas jag att de tagit sig:) , fyra dagar efter äl nu och jag är öm nertill i magen och ömma bröst så hoppas verkligen :)

• Sassa89
    Kstadtjej87 skrev 2016-02-16 08:35:51 följande:

Du trycker på citera texten sen kan du skriva ovanför eller nedanför den texten du vill svara på. : )

Tack så mycket:)

• Sassa89

Har molvärk och ömma bröst som bara den. Jag hoppas på ett plus .

Ska pröva vänta tills bim men är så länge kvar ju.. :( den 25e men är inte heller säkert för

har haft oregelbunden i några månader nu. Men prickade iaf in äl .

• Sassa89

Har molvärk och ömma bröst som bara den. Jag hoppas på ett plus .

Ska pröva vänta tills bim men är så länge kvar ju.. :( den 25e men är inte heller säkert för

har haft oregelbunden i några månader nu. Men prickade iaf in äl .

• Sassa89

H[quote=76348791][quote-nick]ensamärstark skrev 2016-02-17 19:02:19 följande:[/quote-nick]

ÄL + 6 idag.. Lite molvärk till o från. Inte jättemycket. MEN det som skiljer från tidigare cykler är att jag har INGA ömma, svullna,knöliga bröst som jag alltid får vid ÄL + 5-6.. Samt brukar jag ha vattniga eller torra flytningar.. Men nu har jag krämiga ganska mycket..

Vi får se :) tänkte prova testa på måndag på ÄL +10 med ett predictor early BIM den 24/2

Första cykeln med grape samt apiforce. Försök nummer 18...

[/

Jag är också på äl+6 och tänkte även jag testa på dag 10 hehe:)

Jag har mer molande värk och ömma bröst sen äl så jag tkr detta är annorlunda än va det brukar vara. Så har redan sagt ifrån till gubben att det kan vara något men är inte säker, för kroppen kan ju luras. Det liksom drar just nu i nedre magen.

Även här så är det första gången med

Apiforce :)

• Sassa89
    Flurriburr skrev 2016-02-17 18:37:12 följande:

Mensen kom idag... En dag tidigare än vad jag trodde. Men jag hade på känn att det inte skulle gå vägen den här månaden. Så får gå vidare till mars-tråden

Va tråkigt , :( lycka till i mars .
  • Sassa89

Nyfiken! är det nån mer än jag som tkr det är jobbigt att känna den pressen att ha sex just vid äl?? Vi är som inte nyförälskade jag o sambon ;) men älskar varandra! så händer inte lika ofta som förr. Plus har en liten dotter som tar upp all tid här hemma. Så hur får ni andra till det ofta ?

Är ju inte precis roligt att tvinga sig sj att ha sex med varann .. Varit tillsammans i 13 år så själva suget måste finnas där liksom tkr jag :) annars är de ju inge kul.. Bim den 25/2 nu. Och har molande värk än sen äl. Aldrig haft de förr, med dottern tog de sig med en gång! Men nu har man försökt lite sen november! Men som sagt så händer det inte ofta här hemma ;) Så hoppas på ett plus!

• Sassa89
    Gylleneprinsessa skrev 2016-02-21 19:40:04 följande:

Jag hoppar in här lite sent. Jag och sambon har typ vårt fjärde försök nu med första barnet. Jag har haft lite oregelbunden mens nu de senaste två månaderna, jag bör dock ha min BIM idag. Jag testade i morse men det var negativt. Dock har inte mensen kommit än. Ibland känns det inte alls som om den ska komma, sedan ibland får jag molvärk i magen. Jag tycker att värken känns lite ytligare och skarpare den här månaden än annars när det är vanlig mensvärk. Jag håller hoppet uppe tills mensen kommer. :)

Här är det samma sak, haft oregelbunden mens några få månader nu, och har haft molande värk sen äl som visades på testet den 11/2 så tror jag ska ha bim den 25/2 så ska testa nu i veckan ????
  • Sassa89
    ettsyskon skrev 2016-02-21 16:52:30 följande:

Detta är ett nytt test nu på EM gjorde även ett i morse .. Är de möjligt att få 3 spökstreck ?! Eller klart de är möjligt, men vad är oddsen, tycker ju inte att de är något jätte stor skillnad på dem ? Haha men något är de ju där, men borde kanske synas mer ? Alla dessa frågor fram och tillbaka .. Sambon säger att denne ett klart och tydligt plus (och tycker de är starkare idag även om de inte är något jätte skillnad) men om de är ett spökstreck eller ej är ju den stora frågan .. Antar att de enda man kan göra nu är att hoppas på ett skarpare streck på tisdag .. Blir fan inte klok på detta ! *sliter av sig håret

Kram på er !

Ser inte nått tyvärr :( ta och köp ett digitalt clearblue test så får du det svart på vitt . Lycka till
  • Sassa89
    Anateresa skrev 2016-02-22 10:43:56 följande:

vad tror ni? kan man ta digitalt?

Du kan ju alltid pröva :) om man är osäker så är de bättre man köper olika test :)

Jag ska testa mig imorn:)
  • Sassa89
    HCS skrev 2016-02-21 14:17:28 följande:

Fick detta idag så nu lämnar jag gruppen! Önskar er som är kvar stort lycka till framöver! <3

Grattis :) va kul :)

Får man fråga om du var precis på bim eller -?
  • Sassa89

Fick positivt på graviditets test idag så går ur denna gruppen nu. Bim-3 :)

Ni får ha lycka till ni andra

Svar på tråden BIM februari 2016