• Helen3

BIM februari 2016

Hakar på här. Har bim 23/2 så äl imorgon ca. Tog ur spiralen förra veckan så får se hur fort det tar sig. Blir nr 2 för min del :)

• Helen3

Har bim den 23/2 och är så sugen på att testa nu i dagarna! Har ju läst om de som fått plus vid äl +9.. Haft känningar i äggstockarna och även ner mot ljumskarna samt molvärk så vi får se! Dottern fyller 4 i år så är på tiden med ett syskon nu :) det här är vårt första försök efter kopparspiral.

Stor kram och lycka till till alla er andra!

• Helen3

Har bim imorgon och testat lördag, söndag och imorse med morgonurin utan minsta tecken på ett streck till. Köpte billiga supertidiga test på Tradera, inte vågat testa med cb eller predictor men de ligger i skåpet :) till saken vet jag inte om det hör men har under tidigare graviditeter fått ganska tydliga streck på bim -4 ena gången samt bim-1 andra gången, kan det vara så olika från graviditet till graviditet? Har enormt ömma bröst och känns som de blivit större och tyngre men är säkert av andra anledningar(mens på g, mitt utmattningssyndrom eller att jag satt ut en medicin som är beroendeframkallande)

• Helen3

Prickade tydligen äl men nu efter duschen kom det lite blod så bara ta nya tag...

Svar på tråden BIM februari 2016