• bells123

Inte en aning vilken dag, hade ÄL mellan 13 till 7 dagar sedan. Fick starkt äl test igår, och nu detta idag. Så tog ett grav test från testlagret och sen clear blue.
  • bells123

Förhoppningsvis kommer mina gravtest med posten imorrn. Kan jag spara mitt morgonurin tills posten kommer? Hur gör jag isåfall?

• bells123

Mitt CB igår var tomt. Antar att jag då hade ÄL i fredags när jag fick de positiva ÄL-testet. Gud va kroppen är lurig! Äl+5 idag då. Har haft molvärk, mer eller mindre i  3 dagar nu! Hoppas hoppas. Har ett testa tidigt från gravidkollen, som mäter från 10 mlU/ml, vilket innebär att man kunde testa 7 dagar efter befruktning. Vågar jag testa på lördag morgon? Ska iväg lördag-söndag och de är tänkt att de ska bli lite alkohol på resan, så vill ju gärna veta om jag ska hålla mig till saft ;)

• bells123
    MatildaLinnea91 skrev 2016-02-18 18:02:16 följande:

Va tvungen att köpa ett testa tidigt bara för att se så mina svaga streck inte va någon inbillning. Här är resultatet.

Ber nu om hjälp. Som jag skrivit i ett tidigare inlägg pratade jag och sambon i början av januari att vi va redo. Sen ångrade han sig för ca 1,5 vecka sen och tyckte vi skulle vänta. Men om det va så att jag redan va gravid så skulle vi såklart behålla barnet. Och nu är jag gravid. Hur berättar jag för honom? Jag har köpt ett par strumpor där det står i Love you på
    Grattis! :) Vilken dag efter ÄL är du? Jag tycker absolut att du ska ge dom till honom. Tror han kommer bli jätte glad! 
  • bells123
    HCS skrev 2016-02-19 09:19:49 följande:

Själv fick jag detta idag! :)

Kan inte tro det!?

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Såååå glad för din skull.
  • bells123

Är på ÄL+7 , OM de tagit sig hur stor risk är de om man tar ett glas vin i helgen? 

• bells123

Äl+10 och idag har jag fått en blödning. Kan mensen komma så mycket tidigare? Skit skumt. Får se om den slutar helt eller om de kommer mer imorgon.

Svar på tråden BIM februari 2016