Inlägg från: Lilla Luna |Visa alla inlägg
  • Lilla Luna

BIM februari 2016

Hoppar in här jag också. Vet ej när BIM är. Försöker lokalisera äl. Är på cd 21 idag. Men känns som äl-testen inte stegrar utan det trappas ner..

• Lilla Luna
    Amee91 skrev 2016-02-13 08:32:28 följande:

Utifrån bilden sett så skulle jag om det var mina test tolka det som att det var ÄL 8/2.

Tack för titten! Det är lite så jag tolkar det också. Enligt ena appen skulle jag ha äl då. Enligt en annan ska jag ha det idag. Hade sen äl förra månaden, därför de visar så olika. Aldrig fått fullt utslag på ältest. Tyvärr funkar inte tempning för mig.
  • Lilla Luna

Någon får gärna lägga till mig på listan. BIM 22/2 (ev. 27/2). Första barnet.

• Lilla Luna
    Amee91 skrev 2016-02-13 09:45:10 följande:

Nä men det är lite samma här...jag tempar men vet inte riktigt hur jag ska tolka tempen än då jag inte hållt på så länge, bara två fulla cyklar. Är på tredje försöket nu och ska enligt den ena appen ha ÄL på måndag och den andra säger onsdag. Men mina egna beräkningar säger idag eller imorgon. Haha, det är fan inte lätt det här! 

En hel vetenskap. :) jag är väldigt lättväckt och baknar olika tider jämnt så tempen blir inte direkt pålitlig. Så jag har gett upp det. Hoppas vi lyckas pricka in äl ändå. Myste 7 och 8:e. Samt igår och förhoppningsvis blir det hela helgen för att säkra upp. Sen tar vardagen vid igen. :)
  • Lilla Luna

Vad tror ni? Testlagrets var starkare igår.. men inte lika som kontrollstrecket. Aldrig fått så starkt på gravidkollens.
  • Lilla Luna

[quote=76337965][quote-nick]sebbejonte skrev 2016-02-14 18:16:23 följande:[/quote-nick]

Idag har jag ägglossning. Kul om det tar sig, en riktig kärleksbebis :P

[/

Jag också! Första gången jag lyckas lokalisera äl. Vilken väntan som ligger framför oss. :)

• Lilla Luna
    sebbejonte skrev 2016-02-15 12:59:49 följande:

Ja riktigt spännande

Fattar inget. Tog mitt sista ältest nu vid 16.30, teststräcket är lite starkare än igår. Starkare än kontrollstrecket. Alltså ännu ett positivt test. Hade positivt igår också. Aaah! Blir till att ligga idag också. Känner mig helt slut för jag har börjat bli förkyld, så inga förhoppningar att det tar men vill inte missa en chans...
  • Lilla Luna

Så typiskt. Tänkte täcka upp några dagar nu i fall att äl inte varit trots positiva test två dagar i rad.. Men igår orkade inte killen för han börjar bli förkyld, jag också för den delen. Så hoppas äl var 14/2 för då prickade vi in i alla fall. Men hur höga förhoppningar bör man ha då man börjar bli förkyld eller åkt på influensan? Ingen feber än.

• Lilla Luna
    Kstadtjej87 skrev 2016-02-16 20:06:09 följande:

Influensan kom på besök idag, :( kan de va kört då? Hade ÄL för 8 dagar sen. :/

Undrar detsamma. Kan ha åkt på flunsan jag också.. äl igår.. :/
Svar på tråden BIM februari 2016