• Blomman94

BIM februari 2016

Hoppar in från januari tråden! Bim 26 februari hoppas innerligt på plus denna gången..

• Blomman94

Någon här som äter rosenrot?
    Jag gör det sedan en vecka tillbaka. Har läst på massor om de o tydligen är det många som blir gravida av det, MEN får mf?!
    Vågar man fortsätta? Blir lite nojig...

• Blomman94

Hoppas på svar! :)

Har äl om 3 dagar, dock inget äl sekret än. Utan mer lotion.. Är det helt lönlöst o mysa nu? Hur brukar ni andra göra?

• Blomman94

Graviditetskollens ägglossningstest? Jag får aldrig fullt utslag o tkr dom är sjukt svåra att tyda! Någon som har samma problem?

Onsdag såg jag stegring, igår ännu mörkare men långt ifrån samma som teststrecket, idag syntes strecket knappt?

Förra månaden testade vi med clearblue, väldigt smidiga men ack så dyra :(

• Blomman94

Ingen brukar svara på mina frågor här, men gör ett försök till nu? Haha :)

Jag hade äl för 8 dagarsedan och sedan igår har jag haft rosa flytningar. Aldrig haft det innan eller ngn mellanblödning. Kan de vara nidis som är rosa? Är som vanliga lotionsflytningar fast rosa. Inget färskt blod eller slem.

• Blomman94

Mensen kom med buller o bång igår, sjukt obehagligt aldrig varit med om att de kommer så fruktansvärt mkt levrat blod? Hur mkt som helst. Blöder som en gris.. Fan fan fan känner jag. När ska de ta sig?

Svar på tråden BIM februari 2016