BIM februari 2016
Om man är gråtig dagen efter ägglossning så är man gravid va?
Om man är gråtig dagen efter ägglossning så är man gravid va?
Konstigt! För en liten stund sen fick jag en massa "småhugg" långt ner i magen på höger sida. Som lite kraftigare muskelryckningar typ (vet inte hur jag ska förklara)
Hej! Detta är mitt första inlägg på denna sida och jag vill inte att någon jag känner ska kunna se vad jag skriver!
Men jag har Bim 6feb och nu 7 dagar efter Äl fått en riktig blödning, vi hade sex igår och är orolig för missfall! Vi slutade med mini-piller i december så detta kanske är min "riktiga mens?" eller har jag nidblödning? Vad tror ni???
Jag har haft tydlig Äl sekreterare och alla tecken där förra veckan, jag är nog mest orolig att något hände efter sexet :/
fan också, miniblödning idag typ mörkrosa + lite mensvärk, men bara cd 22, får mens dag 25-33. kan det vara tidigt missfall? haft hög feber några dagar, feber totalt en vecka, frisk nu.
Hej på er igen!!
Jag känner mig som en idiot, jag har ju i två år använt mini-piller, i december slutade jag med dem, jag använde östrogenfria mini-piller pga av att jag har både migrän och Endometrios, och den mens jag upplever nu som jag nästan trodde vad Nidblödning måste ju vara den första mensen eftersom den är så riklig som den är. Jag brukar ha riklig mens innan jag började med mini-piller.. Så nu är frågan när jag ska ha mens nästa gång och när är nu ägglossningen. :D Detta blir spännande men jag hänger kvar här så får vi se hur det går:D
Äl+9 idag och väntan känns såå seg! Hade en liten lätt ljusrosa flytning på äl+5.. Kanske nidis..men kanske lite för tidig sådan. Känner faktiskt inget särskilt mer än lite småvärk emellanåt och lite uppsvälld, men så kände jag nog förra månaden med.
Så får vänta lite till. Är sjukt sugen på att testa imorgon på äl+10, men det är nog lite för tidigt. Eller vad säger ni? Borde vänta till helgen på bim.
Hej alla! Hoppar in här :)
Vi har försökt bli med barn sen september 2015 men utan lyckats få något plus. Provade med ägglossningstest för första gången denna månaden. Fick fint utslag 8-9 januari. Så nu är jag alltså på äl+11. Testa mig igår för att jag inte kunde hålla mig, visa negativt. Nu har jag tänkt att hålla mig tills på lördag morgon med nästa test. Jag har haft mensvärk liknande ända sen äl, mått illa till och från, varit otroligt trött senaste veckan och nu är även mensen någon dag sen. Hoppas hoppas!! :)
Nån kan stryka mig från plus-listan. Började blöda nyss så tidigt missfall på gång. Det är visst meningen att vi ska förbli barnlösa.
Fick mens igår, så får väl hoppas att vi inte ses i mars-tråden.. Lycka till