Inlägg från: ensamärstark |Visa alla inlägg
  • ensamärstark

BIM februari 2016

frestelsen skrev 2016-01-25 16:33:15 följande:
    Är något fel på testet. Skicka in det.
    Jag mailade in en bild på testet förra gången den gav något liknande. Dom svarade bara att dom inte kunde svara på vad det var för fel o typ inget mer :/
  • ensamärstark
    frestelsen skrev 2016-01-25 18:02:16 följande:
    Men säg att du vill ha nya då.. tyvärr är väl så med billiga tester. Man får helt enkelt inte ta åt sig av svaga streck som inte ökar och så. Jag har ju försökt åtskilliga gånger o har ju vridit o vänt på test. Nu är det så att ser jag ingen ökning innan 2 dagar så vet jag att det inte är något. Sen kan svaga streck va en typ av kemisk graviditet som inte får fäste som det ska och då försvinner ut med mensen. Men som det blev på testlagret är ju dumt. Va de du som fick så förra månaden med?
    Jo hade så sist med. Tror det var förra månaden. Då var det ju streck på sidorna av teststrecket men inget i mitten..

Ska försöka dra ner på detta maniska testande. Man blir ju knäpp i bollen av allt
  • ensamärstark

Idag tog jag min första tablett apiforce. Läste sen att i fertilitetssyfte att man ska ta tabletten på kvällen innan man går o lägger sig så så får det bli imorgon o fram tills ett par dagar efter ÄL! Spännande

• ensamärstark

[quote=76271661][quote-nick]Cfmilla skrev 2016-01-26 17:13:20 följande:[/quote-nick]

Åh ska man ta den på kvällen, jag har kört på morgonen. Får byta då

[/

Ja det var en kvinna som fått det rådet på en hälsokostbutik att tabletten ger bättre effekt i det här syftet om man tar till natten. Så jag tänkte testa med det iaf

• ensamärstark
    sebbejonte skrev 2016-01-27 14:52:34 följande:

Vad trött jag blir på mig själv. Jag skulle inte testa förrens mensen var två dagar sen lik förbannat tog jag ett test idag på äl+7?!?! Vad trodde jag liksom? Att det skulle vara ett fint plus? Suck!

Haha låter som mig! Varje månad
  • ensamärstark
    hmari skrev 2016-02-02 13:35:00 följande:

Hej,

Jag och min sambo började att försöka nu i december. Min mens är regelbunden och kommer alltid prick på dagen. Hade mens den 28 i januari och den slutade i söndags. Men jag har fortfarande mensvärk och kan känna hugg ibland i magen (det gör inte ont). Har aldrig mensvärk efter mens. Nån som vet vad det kan vara?

Jag har ofta mensvärk dagarna efter mens. Men inte alltid. Vet ärligt talat inte varför ;)
  • ensamärstark

Verkar som apiforcen får min ägglossning o komma tidigare än vanligt. Brukar få på dag 17-19.
    börjar redan se stegring på test. Är på cd 10 idag.
    Testen är från igår och nedersta från idag.

• ensamärstark
    frestelsen skrev 2016-02-03 13:47:50 följande:
    Ska gärnava ren grapefrukt den röda.

Okej men tänk på att med bidrottninggele kan äl komma tidigare :) min vart positiv cd14 o jag brukar få cd 17:)
    Förlåt om jag avbryter lite ;)

Märkte du bara skillnad på flytningarna kring ÄL när du drack juicen?
    Jag har ju druckit juicen plus även ätit grape varje dag o märker ingen skillnad på flytningarna. ÄL testen är nästan positiva, massor med ÄL symptom o vattniga flytningar ( hade så innan juicedrickandet) så verkar inte ha gjort någon skillnad alls på mig ? :/
  • ensamärstark
    fernandasmamma skrev 2016-02-04 17:49:56 följande:

Hej!
    Någon som vet om man har vattniga flytningar efter äl?
    Eller har man äl när dom blir vattniga?
    Förlåt för äcklighetsfaktorn men men
    Jag har googlat men hittar olika svar så tänker jag frågar här.. :-P

Jag får vattniga flytningar en vecka innan ÄL ungefär o det håller i sig till ÄL varit. Sen är det torrt
  • ensamärstark

Behöver eran hjälp lite.
    Fick detta idag på cd17. Är ju inte riktigt positivt ännu men nästan. Men till saken hör att jag har inga ÄL kramper, inga fertila flytningar alls. Mina tecken jag hade på ÄL slutade för flera dagar sedan. Idag känner jag inget men får ändå detta?
    Blir jag utan ÄL för jag har ju som sagt inga symtom på ÄL. O jag känner alltid av ÄL annars. Brukar få mycket vattniga flytningar och väldigt mycket kramper.. Men nu inget..

Svar på tråden BIM februari 2016