Inlägg från: ensamärstark |Visa alla inlägg
  • ensamärstark

BIM februari 2016

HCS skrev 2016-02-09 18:51:37 följande:
    Hur många dagar sen är det du hade äl-symtom? Kan du vara gravid? Tog du något äl test då?
    För typ en vecka sedan.. Nja jag hade ju mens för ett par veckor sedan, är som sagt på dag 16.
  • ensamärstark

Ni som har koll på ägglossning... Fick positivt ÄL test igår.. Började få ÄL smärtor igår kväll/natt. Vaknade idag med ännu mera ÄL smärtor. Tog ett till ÄL test nyss o det är fortfarande positivt. Då har ÄL inte skett ännu va? För vi har inte haft sex sedan i söndags. O karln är sjuk så han har inte velat ha sex. Men har vi ändå en liten chans om vi skulle få till det ikväll tror ni?

• ensamärstark
    HCS skrev 2016-02-11 10:03:02 följande:
    Låter som att du har äl nu. Jag brukar iaf ha äl när jag har som mest smärta och positivt strax innan el under det. Får ni till det ikväll så har ni absolut chans! Annars är det nog lite långt emellan.. 
    Tog ett nytt test nu på eftermiddagen och det visar fortfarande positivt så ÄL kan väl inte varit va? Jag hopps dock är ÄL är typ nu eller ikväll. Ska försöka se om sambon orkar ikväll, men han mår inget vidare så verkar bli kört för oss denna månad :(
  • ensamärstark
    ensamärstark skrev 2016-02-11 15:26:51 följande:
    Tog ett nytt test nu på eftermiddagen och det visar fortfarande positivt så ÄL kan väl inte varit va? Jag hopps dock är ÄL är typ nu eller ikväll. Ska försöka se om sambon orkar ikväll, men han mår inget vidare så verkar bli kört för oss denna månad :(
    Se där tjejer. "Lyckades" övertala sambon för lite sänggympa nu ikväll. Bara hoppas ägget inte släppte tidigare så det blev för sent! Har ej tagit något mer test ikväll men tar ett imorgon o det borde ju vara negativt. Så hoppas att detta lilla ligg kan vara ett turligg så vi ändå har en liten chans på denna månad!
  • ensamärstark

Går det förresten inte att lägga BIM listan i trådstarten så man ser den hela tiden? Jag vet inte om mitt BIM stämmer nu

• ensamärstark
    Cfmilla skrev 2016-02-14 15:32:50 följande:

Jaha äl +2 ungefär ont i bröstvårtor men de brukar jag ha ändå. Bim runt 27/2 skulle jag gissa. Rätt osäker. Någon mer?

Jag är på ÄL + 3! Tiden kommer snigla!! Jag har lite lätt molvärk som vanligt efter ÄL
  • ensamärstark
    Cfmilla skrev 2016-02-14 16:20:53 följande:
    Ja så störigt! Haha nu är det våran tur ändå tycker jag!
    Yes jag tycker det! Heja, försök nummer 18!!
  • ensamärstark
    Sassa89 skrev 2016-02-14 18:41:53 följande:
    [quote=76337632][quote-nick]ensamärstark skrev 2016-02-14 16:16:51 följande:[/quote-nick]

Jag är på ÄL + 3! Tiden kommer snigla!! Jag har lite lätt molvärk som vanligt efter ÄL

[/å

Jag är med på äl +3 så tror de är bim runt den 25
    Jag har BIM den 24/2. Jag sa förra cykeln att jag skulle vänta till BIM för att testa. Men nu vet jag inte. Känner mig själv jag kommer aldrig lyckas hålla mig. Sen har jag ett predictor early hemma med.. ;) kanske nästa söndag. ÄL + 10 då
  • ensamärstark
    bells123 skrev 2016-02-15 15:00:12 följande:

Förhoppningsvis kommer mina gravtest med posten imorrn. Kan jag spara mitt morgonurin tills posten kommer? Hur gör jag isåfall?

Vad jag förstått ska man helst spara kisset i kylen, men vet fler som sparat det ett par timmar i rumstemp.
  • ensamärstark

ÄL + 6 idag.. Lite molvärk till o från. Inte jättemycket. MEN det som skiljer från tidigare cykler är att jag har INGA ömma, svullna,knöliga bröst som jag alltid får vid ÄL + 5-6.. Samt brukar jag ha vattniga eller torra flytningar.. Men nu har jag krämiga ganska mycket..

Vi får se :) tänkte prova testa på måndag på ÄL +10 med ett predictor early BIM den 24/2

Första cykeln med grape samt apiforce. Försök nummer 18...

Svar på tråden BIM februari 2016