Inlägg från: Lilla Luna |Visa alla inlägg
  • Lilla Luna

BIM februari 2016

Molvärk.. känns som då jag var hos gyn och tog cellprov. Bara lite lindrigare. Mens på g? Stramar och moler.

• Lilla Luna
    Cfmilla skrev 2016-02-24 19:19:35 följande:

om jag får som jag vill så blir det ett plus i morgon

Håll oss uppdaterade!
  • Lilla Luna
    Cfmilla skrev 2016-02-25 04:36:36 följande:

Jag vet inte om jag ser i syne eller om strecket är rött? Ser liiiite mer rosa ut i verkligheten än på bilden, men jag kan se fel med. Apotekets egna, vet inte om det är ett spök? Taget inom tiden.

Men du! Grattis! :D

Själv fick jag negativt imorse på testlagrets. Hade så ont,träningsvärk i nedre delen av magen under natten.
  • Lilla Luna

BIM -3/4/5

Cfmilla skrev 2016-02-25 09:04:50 följande:

Vågar inte riktigt ropa hej än

Vilken dag är du på?

• Lilla Luna

Bild! Så kan vi båda stirra. :)

Cfmilla skrev 2016-02-25 12:05:18 följande:

Hur mycket kan man stirra på ett gravtest.... JÄTTEMYCKET! Hahaha

Jag köpte ett cb nu på rasten, hade hållet mig typ 4h men om jag glodde tills ögonen ploppade ur så kanske jag såg någo! Haha

• Lilla Luna
    Cfmilla skrev 2016-02-25 13:53:07 följande:

haha du är för skön. Svårt att få på bild. Nu är ju bilden tagen efter tiden såklart... Går ju knappt att se. Haha

Anar något!
  • Lilla Luna

Hur många gånger kan man behöva springa på toaletten under en och en halv timme efter att ha druckit två glas vatten? Tredje gången nu. Vad är det här?

• Lilla Luna

Jag måste kissa runt halv 2-3 på natten. Brukar inte vara så. Nu senast så drack jag inget under kvällen heller för att slippa kliva upp. Kissade vid åtta, upp igen vid halv 2 sen igen kl 7, superkissnödig.

Känner lika som dig i brösten. Är liksom inuti dem. Mensvärkskänningar eller molvärken eller träningsvärken har varit frånvarande idag men kom tillbaka nu...

Cfmilla skrev 2016-02-25 15:44:20 följande:

Sådan är jag på kvällen, kan kissa hur mycket som helst. Vaknar vid 4 och måste kissa med. Tycker dessutom att jag har ont i brösten med inte i vårtorna som jag har ibland, utan inne i. Känns dessutom som jag typ fick mensvärk nu med. Va faaaaaan!

• Lilla Luna

Positivt ju! Grattis! :D

Cfmilla skrev 2016-02-26 08:22:42 följande:

Över från igår under från idag... Liten ökning kanske, men inte helt övertygad än! Haha ont i brösten har jag.

• Lilla Luna
    sebbejonte skrev 2016-02-26 15:25:04 följande:

Jag lämnar denna tråden nu. Vi fick precis svar från läkare att min sambo inte har några spermier :(

Nej! Stackare. tycker så extremt synd om er.
  • Lilla Luna

Okej... HJÄLP! Tokblankt imorse. Tänkte att nu inväntar jag mensen istället. Av någon anledning tog jag ett test nyss. Började ana något svagt ganska tidigt men tänkte att det bara var färgrester. Men det är ett streck! Får det inte på bild. Hörde mig själv säga "det är något där, det är fan rosa!" Alltså... jag fattar inget! Blir ett till test på söndag.

• Lilla Luna
    Cfmilla skrev 2016-02-26 19:34:43 följande:

Var tvungen att ladda ner det och förstora, haha! Jag tror fan jag anar något!!!! hatar att de inte syns på bild. Mitt predictor early från förut är jättetydligt nu. Vågar man lita på det då tror du?

Jag tror absolut du är gravid! :D mitt tog jag nu ikväll. Det är svagt men ändå fuklt synligt. Behöver inte stirra på det eller så. Helt klart rosa. Jag dööör!
  • Lilla Luna

Skulle ju spara på mitt cb till imorgon. Svagt på TL mem tydligare än igår så jag kunde inte hålla mig. Syns knappt på bild här dock. Syns svagt men tydligt egentligen. Blått.
  • Lilla Luna
    Cfmilla skrev 2016-02-27 08:17:53 följande:

Nu behöver jag inte fundera mer, jag är gravid!

Lycka till alla som väntar på plus! <3

Woho!!!
Svar på tråden BIM februari 2016