• Cfmilla

BIM februari 2016

Äl +4 vattniga flytningar, inte så att det kommer i trosan, men känner jag runt tappen så är det blött. Brukar vara krämigt. Hoppas att det är ett gott tecken någon som känner igen sig? ömma bröstvårtor också men det brukar jag ha efter äl.

• Cfmilla
    hoppfullsnart40 skrev 2016-02-17 06:19:54 följande:

Jag fick en konstig blödning i går på ÄL +9?? 4 dagar innan BIM. Vad fasen nu!

låter lite som en nid?
  • Cfmilla
    ettsyskon skrev 2016-02-17 08:44:36 följande:

Efter en insemination förra måndagen (8/2) så har jag självklart googlat sönder mig själv men har nu börjat förstå att de inte spelar någon roll hur mycket jag än googlar, jag blir inge klokare .. Jag får helt enkelt vänta precis som alla andra, MEN tänkte ändå att jag kunde joina er i denna grupp och glädjas och vänta med er andra ! BIM den 23/2, haft symptom som ömma bröst, illamående, en rosa/vit flytning kring dag 4 och sen tjocka vit flytning molvärk/stickningar/spänd och gasig mage, huvudvärk men sen från ingenstanstan försvann de igår .. Kände absolut ingenting och bröt ihop och sura över att jag lurat mig själv och sambon att jag trott till 99,9% att något händer sär inne, inbillat mig pga pms (som jag aldrig känt av tidigare), grät en skvätt och insåg att de kommer en ny tur nästa ÄL, men idag är molvärken igång igen och jag vill gärna intala mig själv att jag inte brukar ha mensvärk 6 dagar innan BIM, men vem är jag att inbilla sig i detta tillstånd ? ????

Oj vad långt de blev, sorry ! Men kul att hitta hit iaf och få dela med sig av sina inre tankar .. Innan man blir helt galen .. !

Hej allihopa förresten !

Hej!!

Haha ja det här med att analysera sönder sin kropp, det gör vi nog alla!! hoppas att det har tagit sig!
  • Cfmilla
    Kstadtjej87 skrev 2016-02-17 12:24:11 följande:

Mensen dök upp idag, lite skönt då jag vet att kroppen är tillbaka efter missfall för 31 dagar sen. Lycka till och hoppas vi inte ses i mars gruppen.

Skönt att kroppen är som vanligt då!
  • Cfmilla
    grizz skrev 2016-02-17 15:56:10 följande:

hej:) jag har BIM 24/2, om en vecka alltså..

jag har så mycket tankar och känslor och denna månaden tänker jag på bebisar och inatt drömde jag att jag fick en son.. inte tänkt såhär mycket tidigare, ändå är detta 4e försöket.

färsöker slå bort tankarna och försöker inte tänka så mycket, men det är så svårt.. vad ska jag göra?

Så svårt att inte tänka på det!!!! Skriva av sig här brukar hjälpa lite.
  • Cfmilla
    ensamärstark skrev 2016-02-17 19:02:19 följande:

ÄL + 6 idag.. Lite molvärk till o från. Inte jättemycket. MEN det som skiljer från tidigare cykler är att jag har INGA ömma, svullna,knöliga bröst som jag alltid får vid ÄL + 5-6.. Samt brukar jag ha vattniga eller torra flytningar.. Men nu har jag krämiga ganska mycket..

Vi får se :) tänkte prova testa på måndag på ÄL +10 med ett predictor early BIM den 24/2

Första cykeln med grape samt apiforce. Försök nummer 18...

Sassa89 skrev 2016-02-17 20:58:59 följande:

H[quote=76348791][quote-nick]ensamärstark skrev 2016-02-17 19:02:19 följande:[/quote-nick]

ÄL + 6 idag.. Lite molvärk till o från. Inte jättemycket. MEN det som skiljer från tidigare cykler är att jag har INGA ömma, svullna,knöliga bröst som jag alltid får vid ÄL + 5-6.. Samt brukar jag ha vattniga eller torra flytningar.. Men nu har jag krämiga ganska mycket..

Vi får se :) tänkte prova testa på måndag på ÄL +10 med ett predictor early BIM den 24/2

Första cykeln med grape samt apiforce. Försök nummer 18...

[/

Jag är också på äl+6 och tänkte även jag testa på dag 10 hehe:)

Jag har mer molande värk och ömma bröst sen äl så jag tkr detta är annorlunda än va det brukar vara. Så har redan sagt ifrån till gubben att det kan vara något men är inte säker, för kroppen kan ju luras. Det liksom drar just nu i nedre magen.

Även här så är det första gången med

Apiforce :)

Äl +5 här, också första gången med apiforce! Tycker också att det drar lite i magen och idag har jag vart så sjukt varm! Hoppas
  • Cfmilla
    78kanel skrev 2016-02-18 09:30:06 följande:

"Ska jag testa eller inte, ska jag testa eller inte....nä...ingen mening, känner att jag inte är gravid, snart kommer mensen.....men kaaanske ändå? Det kan ju va så. Näää. Nu väntar du lite till. Slappna av nu. Jamen jag har ju test hemma.....eeeh ja men INTE testa nu, bara vänta några dagar, snart kommer mensen.....ja men..."

Sinnesjuk.

Hahahaha känner igen det! Äl+ 6 riktigt sugen på att testa. gissar att jag hade implamentations dipp igår.... Eller? Kanske? Jo men jag kan nog testa i morgon?
  • Cfmilla
    MatildaLinnea91 skrev 2016-02-18 09:47:11 följande:

Kunde inte hålla mig till imorgon. Va tvungen att testa idag också. Och nog är där ett litet extra streck på stickan. Så ljust och knappt synbart. Men det är där. Och det är inte som jag inbillar mig. Det är verkligen där!! Har tre test kvar så nu kan jag ta varje morgon och se det bli starkare .

Åh va kul!!!
  • Cfmilla
    78kanel skrev 2016-02-18 12:10:37 följande:

Och hur länge kan man stirra på ett gravtest och liksom försöka glo fram ett streck? Ögonen går i kors tillslut!

Hahaha förstår inte aaaaaalls vad du menar!! typ: om jag kisar och står på ett ben med näsan i sydvästlig riktning så kaaaan jag nooooog se ett streck!?! E
  • Cfmilla

Haha jag orkar inte med mig själv... Inbillar mig massor. Har ett uruselt humör, grinig som få. Pms deluxe, fast det känns lite tidigt för det än, har en lång lutealfas så bim är runt 27/2 ett tag kvar. Äh jag inbillar mig... Tror jag får ta ett test i morgon bara för att!

Svar på tråden BIM februari 2016