BIM februari 2016

Jahaaaaa okej. Spök eller inte. Syntes ju lite tydligare i verkligheten såklart. Dock tolkar jag det som spök. Too goog to be true!?

BIM-4 molvärk. Inte som mensvärk. Kan inte riktigt beskriva känslan, längst ner i magen. Så ömmar brösten lite. Inte då man tar på dem eller så men ibland känns det som något petat på ett blåmärke fast man inte rört dem. Till och från känner jag "klart jag är gravid" men för det mesta känns det som vanligt och jag är inställd på mens. Känns liksom för bra för att vara sant om det skulle tagit sig. Mer otroligt än troligt.
Jag är jättenyfiken på om någon av er får pluss snart!

Men du! Grattis! :D 
Själv fick jag negativt imorse på testlagrets. Hade så ont,träningsvärk i nedre delen av magen under natten.
Hur mycket kan man stirra på ett gravtest.... JÄTTEMYCKET! Hahaha 
Jag köpte ett cb nu på rasten, hade hållet mig typ 4h men om jag glodde tills ögonen ploppade ur så kanske jag såg någo! Haha
Bild! Så kan vi båda stirra. :)
                    Hur många gånger kan man behöva springa på toaletten under en och en halv timme efter att ha druckit två glas vatten? Tredje gången nu. Vad är det här?

Positivt ju! Grattis! :D
Jag lämnar denna tråden nu. Vi fick precis svar från läkare att min sambo inte har några spermier :(
Okej... HJÄLP! Tokblankt imorse. Tänkte att nu inväntar jag mensen istället. Av någon anledning tog jag ett test nyss. Började ana något svagt ganska tidigt men tänkte att det bara var färgrester. Men det är ett streck! Får det inte på bild. Hörde mig själv säga "det är något där, det är fan rosa!" Alltså... jag fattar inget! Blir ett till test på söndag.
Jag tror absolut du är gravid! :D mitt tog jag nu ikväll. Det är svagt men ändå fuklt synligt. Behöver inte stirra på det eller så. Helt klart rosa. Jag dööör!
Skulle ju spara på mitt cb till imorgon. Svagt på TL mem tydligare än igår så jag kunde inte hålla mig. Syns knappt på bild här dock. Syns svagt men tydligt egentligen. Blått.