Jag sabbar allt!!!
Hej? Jag heter Matilda. Och jag skriver ut det här för att jag skäms. Jag vet att det här är ett dåligt forum att skriva på. men Tack till er som vill hjälpa mig ändå? Nu till saken. Jag är så förälskad. I min underbara pojkvän? Jag tycker om han så himla himla mycket! Och jag vet att han älskar mig också. Men problemet är att vi bråkar varje dag utan överdrift. Men när vi träffas så är det annorlunda. Vi skrattar och har det så bra vi säger väldigt mycket saker till varann alltså te.x "Jag älskar dig mer en allt och alla" "du är det bästa som hänt mig" Och det värsta "Jag ska aldrig lämna dig jag lovar" Vi har nu varit tillsammans i mer en ett halvår. och det är mycket för min ålder. Men jag sabbar det. jag har brutit alla mina löften gång på gång. och han litar på mig på nytt varje gång.. och tro mig när jag säger det jag skäms. Senast idag började vi bråka så mycket att jag faktiskt lämnade honom. Och det är inte första gången jag gör det heller. Under en lång period i vårat förhållande så har jag matat på med skit på honom. Jag har sagt saker som att han är världens sämsta kille att allt är hans fel osv osv. Och när han blir arg på mig och säger idiot tar det hus i helvete för mig.. Förstår ni hur jag menar. Alltså han får inte bli arg om jag kallar han saker. men jag får bli hur arg jag vill när han bara kallar mig idiot. Men han är egentligen den tryggaste människan på jorden. Jag har aldrig träffat en sån mjuk kille. Som verkligen värmer upp mitt hjärta. Jag har haft många killar. och av dom har jag fått slag dom har varit otrogen svikit mig och verkligen stampat på mitt hjärta. Trotts att jag gått igenom det och vet hur det känns så har jag varit exakt lika hemsk emot min kille.. Jag skriver ut mig nu för att jag ska skämmas... Jag har varit otrogen emot han 2 gånger jag har gjort slut och krossat hans hjärta på allvar 4 5 gånger. Om inte mer. Jag har skyllt det mesta på han. Jag säger allt han gör till hans vänner men jag säger aldrig vad jag gör fel. Även fast jag vet mycket ordentligt vad jag har gjort.. Och det är oftast jag som är värst i våra bråk. Han ber mig alltid om ursäkt även om han inte gjort något fel. Och jag har fått tagit priset till att jag varit såhär. han har dragit sig tillbaka blivit osäker och obekväm. Han tror inte på det jag säger längre om att jag älskar honom. och jag förstår han. Men jag visar det inte. Det är något fel på mig. Jag lämnade han senast idag. Men jag fick han tillbaka.. han finns alltid.. Och nu behöver jag hjälp.. Vad fan ska jag gör för att sluta vara så sjukt elak emot honom. Ps. Jag lider av Adhd deppration och har en dålig bakgrund. så små saker blir 5000 gånger värre för mig. Men det ska inte ha någon betydelse. han ska inte behöva ta så mycket skit för att jag mår dåligt. snälla vad ska jag göra?? Tack för ni tog er tid till att läsa? HJÄLP!?