Mulan91 skrev 2016-01-09 23:58:14 följande:
Va kul att se att vi är några dom har hittat varandra! Tänkte att jag lägger till en lista i trådstarten (om d heter så) med allas BF när vi blivit tillräckligt många :)
Illamåendet och tröttheten är verkligen det tuffaste just nu!
Smugs vrf har du restriktioner? Om man får fråga
Jag bor i Stockholm :) min son blir 6,5 ungefär när vårt nya barn anländer. Håller med om det där med att "börja om" men tror som ni nämnde att det finns positiva delar av det också! Är lite smått nervös över hur svartsjuk min son kommer att bli, han kan bli svartsjuk redan nu när jag är med andra barn... Kramar till alla !
Mulan91, jag har fått restriktioner om att inte lyfta mer än 5 kg, inte träna och belasta magmusklerna.
Bor också i Stockholm. Tror det kommer att lösa sig för alla stora syskon. Hemma pratar vi mycket om lillasyster/lillebror med sonen och är medvetna om att det kan kännas annorlunda när bebisen väl har kommit. Tänker mig att sonen kommer att vara delaktig i ex matning, blöjbyten, bada etc. och på så sätt förstå att det tar tid att ta hand om en liten bebis. Samtidigt att det är alldeles ljuvligt och att det är detta vi längtat efter.