Inlägg från: Ønskebarn |Visa alla inlägg
  • Ønskebarn

BF Augusti 2016

Hej! Läste lite i tråden och jag är (en till) som inte vill hänga på fb. Gravid (eg min fru) efter ivf. är lite efter några av er, 11+6, men har sett mini massa redan på grund av diverse komplikationer så nu håller jag tummarna. Blir inte KUB på oss, men det låter skönt att ni fått så bra besked ni som har varit igenom det!

Har ni också en enorm trötthet eller har det lättat lite för några? Här är det första barnet så allt är spännande!

• Ønskebarn

Ja det är väl normalt med den tröttheten, men väldigt ovanligt att se sin respektive så. Vi har inte den möjlighet till KUB där vi bor men känner att det går fint ändå. Vi har tät uppföljning och ska gå på ul så det känns bra, som hallonpajj nämnde, det att man får se att det sprattlar och lever om där inne.

Grattis nmg, har sett dig i nån annan tråd och förstår att ni också varit igenom ivf-karusellen. Hoppas vara små får hålla sig kvar nu!

• Ønskebarn

Många här som är ungefär lika långt gångna, kul! Nu räknar jag ner till 2.trimester om några dagar ungefär samtidigt som ett nytt ul. Ska bli spännande att se hur det står till och håller tummarna att den lill* mår bra..

Tycker det börjar synas, om än mest som att man är svullen om magen.

• Ønskebarn

Så härligt att ja kommit så långt friddelie89 och Anonym (Malin). Malin; min fru är inte illamående hon heller.

• Ønskebarn

[quote=76331760][quote-nick]Myran76 skrev 2016-02-12 16:24:51 följande:[/quote-nick]Vi fick resultatet hemskickat för 2 veckor sedan. Det visade på en pojke![/

Grattis till en liten pojke myran!

Spännande nmg, att få veta kön. Hur är det de ser det på nipt? Vi gör inte några sådana test så vi får väl vara tålamodiga till RUL eller liknande (vill gärna veta).

• Ønskebarn

Grattis nmg så kul att få veta! Vi undrar väldigt vad det är för liten där inne men tiden utvisar det väl. Var på uppföljning för några dagar sedan och såg att bebisen växer som den ska:) sitter ofta och bara ser på UL bilderna, så häftigt. Nu har det gått dryga 14 veckor för oss.

Svar på tråden BF Augusti 2016