BF Augusti 2016
Hej!
Vad aktiva ni är här! Jag skrev för ett tag sen, men har inte fått några aviseringar så jag trodde ingen skrev här...så typiskt!! Jag har BF 29/8 enl KUB men tror det blir senare. Har RUL på tisdag och tiden verkligen släääpar sig fram till dess - har två barn sen innan (en av var) och ska för första gången be dem kolla kön. Det känns som att vänta på julafton! :)
Under påskhelgen hade jag en väldig konstig smärta nedtill i livmodern, nästan så det sved och spände. Obehagligt var det och i kombination med sammandragningar var jag helt säker på att det var på väg åt h-vete...men med mycket vila så har det nu tackolov lugnat ner sig. Undrar bara vad tusan det kan ha varit? Det dröjde väldigt länge innan jag kände bebis också - kände i v 16 med andra barnet och nu först i v 18. Nu känner jag lite varje dag och det är så himla skönt. Hör också till familjen "oroligmesthelatiden" (tyvärr...).
Blir alldeles kall av att läsa Serahs inlägg - BF samma dag som jag...man tror inte att det ska kunna hända så här sent!! Ta hand om er, så otroligt sorgligt!!