Mulan91 - nä, inga knep härinte. Om man inte räknar färdknäppar förstås ;) men hade knappt sammandragningar därefter (och var inte riktigt det jag var ute efter heller) så jag kanske är immun på den fronten, skämtåsido. Men nu är magen för stor och jag känner mig alldeles för klumpig för att vilja prova eller vara sugen på att mysa på det viset. I övrigt tror jag inte riktigt på knepen, känns som en dum belastning på kroppen, men kunde förstås inte låta bli att gå lite i trappor när vi var ute på promenad häromdagen haha. Menmen, för varje dag som går blir man väl mer o mer frustrerad så det kanske slutar med att jag sitter med ananas och hallonbladsté haha. Städning och fönsterputs ger jag mig dock inte på, haft problem med foglossning i samband med städning på jobbet så vill inte riskera att trigga igång nåt sånt igen nu när jag är av med ryggsmärtan. Man får däremot mkt sammandragningar av att skrapa färg på altanstaket!
Anlili: Vår lilla har varit riktigt aktivt och väldigt brutal i magen men upplevde att sparkarna övergick till mer buffar och vridningar, mkt mjukare rörelser, i samband med och efter att h*n fixerade sig förra veckan. Är din fixerad?
Sen ibland när jag ligger så är den på massa nerver därnere, så även om rörelserna i sig inte är kraftiga så blir det som stötar som gör ont därnere. Antar att den borrar sig neråt men blir lika besviken varje gång det slutar....