Hazel Grace skrev 2016-03-26 00:30:25 följande:
Jag vet inte... Hade mina kollegor inte vetat om det så hade dom nog inte kunnat lista ut det.
Fortfarande folk som blir förvånadade när dom får veta att det gått så lång tid som det gjort. En annan tjej på jobbet väntar sin tredje och är två veckor innan mig oxh på henne har det synts jättelänge och hon är rätt så stor nu. Vet att jag inte kan jämföra mig med henne eftersom det är min första men folk tror mig inte när jag säger att jag är två veckor efter henne. Det stressar mig ännu mer. Sambon köpte en ny våg och nu vet jag att jag gått upp 2,5 kg. Det är ju något men inte mycket. Men jag får hänga upp mig på det tills rul kommer. Önskar jag kunde sova bort tiden.. Haha åh söta du, roligt att jag kunde göra dig glad :) är du värd! Tack för dina uppmuntringar!
Vi pratade om det där med sex för ett tag sen också ja, men vad jag vet så ska det inte vara någon fara. Min BM sa att det spelar ingen roll hur välutrustad killen än är så kan han inte nå bebisen ^^ och som någon annan sa så ligger hen så inbäddad där och känner enbart av små små vibrationer som snarare uppfattas som massage. Så länge det inte är riktigt hett och vilt då ;) jag hakade dock upp mig på att bebisen kan höra. Iiih stackars liten haha
Jag mådde väldigt dåligt i början av min graviditet och gick ner en del. Men om jag räknar från vad jag vägde när jag blev gravid till nu så har jag också gått upp 2,5kg. Men på mig syns det jättemycket, jag är jättestor. Folk tror att det inte är så långt kvar. Oroar mig för hur jag kommer se ut, och må, när jag är höggravid. :( Så olika det kan vara. Men jag tror också det beror på om det är första barnet eller inte. Men första var jag inte alls så här stor. Men nr 2 var hela jag jättestor, svullen pga massa vatten. Rätt fascinerande att graviditeter kan vara så olika, även på samma person.