BF Augusti 2016
Hej alla! Jag har följt denna tråd från start och har nog läst nästan alla inlägg men inte vågat/orkat skriva. Har haft svårt att våga tro att det kan bli en bebis och har fortfarande oro för att något kan gå fel. BF om 21 dagar vilket känns både kort och långt! Långt för att jag haft en rätt jobbig graviditet men olika krämpor - hyperemesis de första 4 mån, en massa annat strul sedan. Nu är jag okej men har foglossning och är sådär allmänt dundergravid med tung andning, jättekropp (har tyvärr gått upp jättemycket i vikt och skäms för det), trött, flåsig, vaggande... ja, ni fattar. Har precis som TS ett barn som börjar skolan nu och det känns jobbigt med två stora omställningar exakt samtidigt.
Har äntligen börjat ladda lite för förlossning och så smått börjat packa den där väskan! Oroar mig mycket för att bli hänvisad långt bort, at hamna i strul och osäkerhet och kanske tvingas ligga i nån överfull korridor utan att någon har tid med mig...eller att ännu värre saker ska hända pga personalbrist/överbeläggning. Nån mer som har såna tankar?
Ville bara ta mod till mig och haka på här, jag läser varje kväll vad ni andra skriver. Stort grattis till alla er som fått era bebisar vid det här laget också!