Inlägg från: Summerchild |Visa alla inlägg
  • Summerchild

BF Augusti 2016

Jobbigt å tillhöra en grupp som man inte känner en kotte på... blev ju för många veckor sedan förflyttad så bf föll på 2/8 men eftersom att jag å mannen vet när äl skedde som var 29/7 så känner jag mig splittrad var tillhör jag. Är det ens så viktigt? Får jag tillhöra båda försöker jag klura ut :( jobbiga saker det här

Men jag ska hålla vakt på båda grupperna kände jag nu. :)

• Summerchild
    Nmg skrev 2017-04-12 08:00:48 följande:

Måste bara fråga är det nån här som

Bor i lgh utan hiss? Går det bra?

Ja fy vi bor med snart 4 barn i en 2a på 2a våningen utan hiss....yep
  • Summerchild
    Moorii skrev 2017-04-12 16:16:17 följande:

Japp, tredje våningen! Har inget barnvagnsförråd, så bär upp vagnen i delar. Blir en del kånkande här med, går inte gärna ut mer än en gång per dag, så brukar vara ute en längre stund. Funkar ju med ett barn, men tills nästa kommer får vi ha flyttat till bottenplan eller en lägenhet där det finns hiss!

Ingen bil ni kan ha vagnen i? Så gör vi. Sen har vi å tacka för att bilen står precis utanför porten. Sen konka på liften bara eller bilstol 2 trappor upp. Det går oki.
  • Summerchild
    Nmg skrev 2017-05-30 10:20:26 följande:

Alla i denna grupp har redan fått barn

Nä men gud.... 2016 ....haha....oki vi hörs! Lol
  • Summerchild
    Moorii skrev 2017-06-06 21:06:44 följande:

Bilen står inlåst i en bur i garaget som ligger ca 150 meter bort.. Hade annars varit en bra lösning! Vi har ett cykelförråd precis vid ingången till trapphuset, men den dörren lämnas öppen titt som tätt och jag är orolig att den blir stulen :/ så bär hellre upp den, ger iallafall bra träning ;)

Ja inte bara jag som har det tufft på 2a våningen :)
Svar på tråden BF Augusti 2016