BF Augusti 2016
Haha det är okej att bli arg ibland! :)
Haha det är okej att bli arg ibland! :)
Jag har "bara" gått upp 4 kg hittills :o nu går magsjuka här hemma också buhuuu hoppas jag inte får det!
Va kul med alla RUL :) lycka till!
Jag känner mig så otroligt omotiverad till mitt jobb just nu.. Vill bara vara ledig och orkar inte engagera mig i att påbörja nya saker i arbetet. Gör endast det jag måste, vilket verkligen inte är likt mig då jag brukar vara mycket aktiv och jobba mycket effektivare än vad jag gör just nu..
Är det någon som känner igen sig i detta?
Längtar bara tills bebis kommer och mina tankar är hela tiden på annat håll än på jobbet..!
Kände att jag vara tvungen att dela med mig av detta då jag hela tiden blir frustrerad på mig själv över att jag känner såhär!
Det här med att bajsa på sig.... Alltså det får bara inte hända HAHA! Märkte inget om att jag gjorde det, hoppas det inte händer denna gång heller (eller att jag inte märker av det).
Grattis till lyckade RUL! :)
Vad kul med ett till UL! :) kela
skattenmust jag tror inte jag har haft sammandragningar faktiskt! En gång misstänkte jag det men vet inte riktigt haha hur känns de :o
Jag hör egentligen till julitråden men följer även denna härliga tråd, ni har så skön stämning! :) Hur som helst, angående denna studie så var jag också med i den, enligt henne fick jag se bebis och fick extra bilder andra gången som tack för att jag ställde upp på studien, men kanske är olika beroende på var den görs? Vi gjorde både vul och vanligt ul andra gången. En trevlig del av det hela i vilket fall :)
Hej! Får man vara med? :D Är 23 och och väntar vårat första barn 2/8-16 (flicka!!). Bor i stockholm och studerar på distans, så går hemma och har sjukt tråkigt om dagarna! Kan ju va kul att ha någon att prata med till och från då mänsklig kontakt är lite sisådär nu när man bara är hemma och trött..
Mått skit och känt mig som en levande död fram tills v 17 ungefär. Nu känns allt underbart förutom att man börjar bli lite osmidig ;)
Jag trodde man inte fick använda nässpray? :o
Välkommen Linda!
Stockholm! :)
Jag läckte inget under min första graviditet faktiskt. Nu har jag läckt en gång för några veckor sen... Bara en gång, annars e d lite smått torkad mjölk vid bröstvårtorna jämt xD fresh!
Jag tränar inget just nu, promenerar men jag har fått foglossning så ska till sjukgymnast och fråga lite vad jag kan hitta på :) jag fick en bok från MVC där det står lite om övningar, har ni också fått en?