Misszandra skrev 2016-11-02 19:24:56 följande:
Jag frågade och hon sa att de brukade göra så, men att om jag ville kunde vi boka om tiden och så fick den andra sköterskan komma in, hon var nämligen inte där denna veckan. Men jag tänkte om de brukade göra så, så borde det inte vara några problem. Men han blev nog mer arg andra gången för då hade han ju nyss varit med om det!
När jag går med vagnen brukar han också sova bra men så fort jag kommer in (9/10ggr) så vaknar han direkt.
Inte tagit tempen men han känns inte varm, borde kanske ta tempen ändå? Han är däremot väldigt gnällig och gråtig, men de sa sköterskan att de antagligen blev så nu på kvällen. Han tkr så synd om sig själv, och jag tkr också synd om honom, stackarn vet inte vad som hänt ju.
Ok, nej, det är klart. Ja, fy, sprutor är ju inte kul! Ogillar dom än idag, usch.
Samma här, han vaknar oftast, och nu är det dessutom ännu krångligare eftersom han är klädd så varmt så man måste ta av lite.. Det vaknar han nästan alltid av :/
Känns han inte varm så är det nog lugnt. Jag tog tempen i början av kvällen, även om han inte var särskilt varm, men var bara 37,1, som vanligt. Lillen var väldigt gnällig idag med. Han gnuggade sig i ögonen hela tiden nu innan han till slut inte orkade vara envis längre och somnade. Håller tummarna för att han sover lite längre pass inatt, som han brukade innan vi ställde om klockan..