• Mulan91

BF Augusti 2016

Folket! Har ni börjat köpa graviditetskläder? Jag börjar känna att mina kläder inte passar längre...

• Mulan91

Haha är det sant?? Jag har använt mina tights och strumpbyxor med klänningar... Jeansen har legat o dammat sen v 8-9.. Där ser man :o

• Mulan91

Känner mig också lite tjock haha och oattraktiv! Jag ska väl gå in på mamma-avdelningen då haha :(

Jag har rörelser för fullt i magen, jag med. Mest när jag sitter eller ligger ner. Är sååå säker på att det är en pojke haha.

Känner inte heller igen min kropp riktigt! Känns jätte konstigt! Jag tror jag hamnat e en fas där jag mest känner mig ful och fet haha :| nån som känner igen sig?

• Mulan91

Vad roligt att du var på kontroll, det var jag med igår! Hihi skoj!

Typiskt det där med sängen! Jag ska också kolla blocket, hittade en på Ikea jag gillade men samtidigt är Ikea så tråkigt! Ingen personlighet liksom :P (halva mitt hem eller mer är därifrån dock haha ekonomiskt)

Snuttispluttis hahaha att din man sa så! Män :P

• Mulan91

Hej :)

Jag har inte varit med om det själv men har tyvärr sett det otroligt ofta! Håller med om att det är otroligt tråkigt :/ fattar inte varför vissa människor är så bittra!

• Mulan91

Min vännina fick det syndromet, hon hade skitjobbigt några veckor mot BF, men det gick över snabbt efter förlossningen! Tror vattenintaget ska hjälpa mycket :)

Kan man få det i armen? Jag får ont i ena armen ibland känns ungefär som att den e påväg att domna eller som att den har halvsomnat...

• Mulan91

Haha Ikea är alltid där för en.. Men montering har jag börjat avsky haha blir bara värre och värre ????

Jätte fegt det där du beskriver. Bloggade förut och hade jätte fina läsare som kommenterade, men det fanns någon enstaka envis jäkel som skulle försöka trycka ner en till vilket pris, jag kunde ex skriva att jag köpt en glass så pekade personen ut att jag var en dålig mamma. Skumma saker som för det mesta inte made sense at all! Såklart var alltid såna människor anonyma... Det bästa är nog att bara undvika dem, för de verkar gilla när man svarar tillbaka!

Skönt att det går över det där med karpaltunnel... Jobbigt att behöva operera sig för det ???? Låt oss hoppas att vi slipper nåt sånt jobbigt!

• Mulan91

Jag misstänker att det är fler som vill läggas till i listan, så ni får gärna skriva upp er nu så ordnar jag det så snart några hunnit svara på detta! Lm ni är nya i tråden och vill vara med i BF listan så skriv upp er nu. Det är inget krav för att vara med i tråden!

Vad är CBS för nåt?

Jobbigt med brösten, köp inlägg och försök hålla de varma så kanske det hjälper? Värmekudde är ens bästa vän under grav tycker jag ;)

Ang rörelser så har vi känt av det ganska tidigt men tycker d e svårt att pricka mini haha , han/hon sparkar aldrig på samma ställe så min sambo har lyckats en gång bara :) jag har själv det själv dock flera gånger med min hand. Jag e ganska smal på 58-59 kg så tror det har varit till hjälp gällande det.

Svar på tråden BF Augusti 2016