• Mulan91

BF Augusti 2016

Hej tjejer!
    Jag e ledsen, har försökt uppdatera BF-listan flera gånger idag men något är på tok med själva familjeliv. Nu har allt raderats typ 10 gånger :(

Kan alla fylla på här nu efter mig till imorgon så är själva listan klar, och jag kan kopiera? Det gäller alla er nya eller ni som behöver ändra/lägga till något. Sorry har skrivit listan så många gånger så nu är man less haha :(

fyll på efter mig här nu så uppdaterar jag listan. De som inte är med oss längre kommer jag att ta bort

Här är min, fyll gärna på i ordning (de som föder tidigast i Aug först osv)

27/8: Mulan 91, 24 år, Stockholm, andra barnet, okänt kön

• Mulan91

Snyggt med listan tjejer! Skattenmust stod aldrig på listan, det är bara jag som kan redigera där. Hon hade mycket humörsvängningar som ni sa, så förhoppningsvis har det bara med det att göra <3

Mika jag beklagar det där med din vän :( hemskt!

• Mulan91

Min mage har flyttat sig uppåt så den sitter ganska högt nu. Innan var den lägre !

• Mulan91

Jag tror också jag ska satsa på bara ett fåtal i storlek 50, minns att min son knappt hann använda sina så live and learn haha :)

Jag väntar på att Familjeliv ska funka ordentligt, har fortfarande inte kunnat uppdatera BF listan! Det är något kaputt med sidan..

• Mulan91

Jag tror också jag ska satsa på bara ett fåtal i storlek 50, minns att min son knappt hann använda sina så live and learn haha :)

Jag väntar på att Familjeliv ska funka ordentligt, har fortfarande inte kunnat uppdatera BF listan! Det är något kaputt med sidan..

• Mulan91

Även om de "drunknar" så brukar bebisarna växa så fort så jag tror inte d e världens undergång om det händer :) i värsta fall får man skicka pappa o shoppa tänker jag ;)

• Mulan91
    Kela1981 skrev 2016-04-17 21:24:40 följande:

Jag får typ lite dåligt samvete för denna graviditeten.

Alltså inte själva graviditeten i sig utan för att jag var så mycket mer engagerad i första. Höll koll på veckorna stenhårt och visste exakt vart bebisen var i utveckling osv.

Denna gången är inte resan dit lika spännande. Nu är jag mer otålig och vill bara att hon ska vara här nu.

Någon annan som känner samma?

Har hört från ett par andra håll att dom känt samma sak så jag antar att jag inte är först med det.

Men känner ändå lite dåligt samvete :/

Jag känner exakt likadant! Jag har knappt köpt in grejer :o tänkte börja med barnvagn och den nu snart. Det blir en Brio Smile om jag går min vilja igenom :)

Mika jag känner också som du, vill in på BB, föda, kanske vila lite sen åka hem haha. Max ett dygn tänker jag stanna! Med förra stannade jag 3 dagar och kände mig helt hospitaliserad. Ogillar sjukhus!! Säger jag som undersköterska xD
  • Mulan91

Jag har också gått loss på babyboxarna haha de som är gratis xD bara hämtat ut från Lloyds apotek dock och den sög ju lite men hey, it's free! Haha :)

Välkommen tillbaka Skattemust, fyfan vilken kärring jag hade nog puttat henne eller något! Vissa människor är så fräcka!!!! Gah!

Ang järn så har jag tagit det ganska länge, sen v 8 eller så. Så fort jag fuskar och hoppar över lite så blir jag genast tröttare så tror definitivt att man märker av skillnad snabbt när det gäller järntabletter :)

• Mulan91

Jag minns min förra från babyproffsen :o fick bla en sån där papperskorg för blöjor (vet inte vad det heter haha) ! De måste ha sänkt budgeten rejält nu haha

Svar på tråden BF Augusti 2016