Curlingmorsan skrev 2016-07-11 14:56:04 följande:
Då vågar jag mig nog på att dricka det. Tack! :) Men det är först i v 35 eller så man ska börja va?
Ul gick bra. Tror jag iaf! Läkaren kollade bara jättesnabbt på just njurarna. Sa att den ena såg bra ut. Den andra låg i skugga men han tyckte den såg bra ut också. Kändes sådär. De andra som har kollat har tittat länge och mätt flera gånger. Men jag blev svimfärdig och illamående när jag låg där så han fick pausa lite. Kanske därför han skyndade sig. Men jag får ju lita på att han kollade ordentligt så det inte är någon fara. Men lite tråkigt att han inte visade varken ansiktet eller hjärtat. Hade hoppats få en liten skymt av honom iaf.
Jaa just precis. Jag började i vecka 36 (35+0) Man ska ju inte börja för tidigt för det kan skapa sammandragningar, vilket jag tror det gör för mig. Jag har riktigt starka förverkar ibland, så det gör riktigt ont emellanåt, de är dock väldigt oregelbundna, kan inte klocka dom.
Skönt att ul gick bra, jaa tyvärr får man lita på att läkarna kan sin grej och gör ett bra jobb även om alla inte arbetar likadant. Jag kände likadant när jag gjorde ul för några veckor sedan, de måste ju förstå hur mkt man vill se sin bebis, en liten skymt kunde man väl fått? Så snåla bör de inte kunna vara tkr man. Men som sagt, skönt att det såg bra ut! :)