Anonym (Nael12) skrev 2016-07-13 23:32:46 följande:
Bebisen kanske trycker på och det är de som känns:D förbereder för utgång haha.
Jag hade samma förra veckan, har nu börjat äta lite men oftare och allt sånt är borta- yrsel illamående och kallsvettningar.
det
Det här är mitt andra barn men jag har glömt bort allt så de känns som första :,) googlar lika mycket och frågar ofta människor runt mig " klagade jag på detta förra graviditeten" :P
Jag hade för några veckor sedan väldigt mkt ilningar men de satt ännu längre upp, jag antog att det var hans huvud som pressades ner, nu känns det inte så långt upp, inte i livmodern utan i typ "ingången eller utgången" haha. Har även klockat mina värkar nu i snart en timma och de kommer med 7-10 minuters mellanrum. Men de är som sagt inte superstarka utan gör bara lite ont.
Jag äter inte särskilt mkt på dagarna, äter oftast lite mer till middag när min sambo kommer hem men gillar inte att äta själv så det blir oftast bara knäckebröd och gröt om dagarna och mkt frukt.
Haha jaa det är väl så, jag tror jag kommer förtränga mkt, detta har varit en smärtsam graviditet och förtränger jag inte blir det inte fler barn, och jag vill ha fler. haha, jobbig situation.