Mika86 skrev 2016-03-12 20:55:10 följande:
Många inlägg sen sist jag kollade. Igen 
Lite tryck ner ha jag känt nån gång så men vara varat i några sekunder typ, hade dock mycket dånt med tredje barnet, men hade även väldig foglossning då o skit ont i ffogen fram, kanske hörde ihop med på nåt vis.
Fyra av våra barn va faktiskt legat med ryggen ut mot magen vid rul alltid fått göra minst två rul förutom med första barnet.
ahh, ja jag känner av smärta i ryggen med men vet inte om detta är tillfälligt, hoppas ju det, men nu när jag vaknade idag så känner jag inte av trycket, än så länge :)
Mika86 skrev 2016-03-12 21:48:41 följande:
Kul o kunna glädja just dig av alla här
Jag har märkr vid de andra graviditeterna att ju lugnare jag tar det ju mindre ont o obehag känner jag.
Efter ett sånt gymnastik trick så tar det ju litr extra tid för det att bli bättre med.
Hoppas verkligen det lugna ner sig, inte kul att få foglossning redan
Åhhh va gulligt av dig

Tack :)
Ja men så känner jag just nu, att ju mer lungt jag tar det desto mindre känner jag av det, vet ju inte om det är foglossning eller bara något tillfälligt vilket jag hoppas på :)
Nmg skrev 2016-03-12 22:27:54 följande:
Japp! Jag är jätteirriterad på allt och alla fast jag försöker att inte visa det såklart...
hahaha jag med, stör verkligen ihjäl mig, blev rasande igår på min dotter (17 år) då hon var rejält oförskämd vilket hon aldrig brukar vara, då sa min man till mig att jag skulle lugna ner mig, jag vände mig om å fräste, vill du inte ha en släng av det så är det bäst att du är tyst nu, hahaha va hemskt...
Serah skrev 2016-03-12 22:34:30 följande:
Inte så jättemycket just nu. Mest gråtfärdig vid händelser som gör mig arg. Har alltid haft lätt för tårar men nu verkar det vara värre. Kväver tårarna många gånger.
När jag väntade trean var jag mest förbannad, på typ allt.
haha ja , hm, vissa dagar så blir jag bara förbannad och tycker att folk verkligen är korkade, stör mig som attan, medans vissa dagar så kan dom hemma fråga mig varför jag gråter- Jo men ni förstår jag såg en audition och det var en mamma som sjöng så vackert, hahahahaha galet..