BF Augusti 2016
Kan alla pappor känna sparkar på magen? Går snart in i v 22 och min har inte känt än, vi provade för npgra dagar sen för jag kände att bebisen rörde sig man han kände inget när han la handen på.
Kan alla pappor känna sparkar på magen? Går snart in i v 22 och min har inte känt än, vi provade för npgra dagar sen för jag kände att bebisen rörde sig man han kände inget när han la handen på.
Haha precis samma dom här
Då ![]()
Jag själv känner väldigt tydligt på min mage och det syns mycket. Men så fort min sambo lägger handen på magen så upphör alla sparkar... Och han är väl sådär lagom intresserad av att hålla mig på magen hela tiden :)
Undrar jag oxå...
Ja! Undrar också. Hoppas allt är bra.
Rekommenderar ullinlägg för kalla och ömma bröst. Det är så varmt och gosigt!
Min man kände första sparken vecka 20+0 :) Nu är det jättelätt att känna alla möjliga rörelser för bebisen håller på som en galning där inne i perioder. Lika vild som storasyster <3
Mulan, kan du ändra mitt BF-datum till 17 augusti?
En fråga där. Hur långt gångna är ni på BF? 17 augusti är 39+6 som är BF i appen, men i Norge har vi BF 40+3 så då är det 21 augusti. Är väl inte hela världen, men kul att räkna lika :)
Behöver jag oxå lägga till mig på listan igen fast jag står med i TS högst upp?
Nej hon hade ju inte skrivit upp sig alls på bf listan.tråkigt hoppad det inte har hänt nåt!
Tror inte hon hade skrivit in sig från början. Hon hade rul samma dag som jag (för en vecka sen) så jag fick intrycket av att hon inte lagt till sig gör att hon var lite osäker på datum. Vad jag minns så gick det bra för henne då men hon hade ju lite känslostormar? Förhoppningsvis har hon bara tagit en liten paus från allt..
2/8 Moen, 23 år, Stockholm, första barnet, flicka
3/8 HJohannesson, 27 år, första barnet, okänt kön
7/8 anlili, 36 år, andra barnet, flicka
17/8: Snuttispluttis, 29 år, andra barnet, flicka
17/8: minMonchichi, 34 år, första barnet, okänt kön
19/8 Malin, 28 år, andra barnet, pojke
21/8 Kela1981, 34 år, andra barnet, flicka
22/8: Zarizen, 36 år, andra barnet, pojke
25/8 Mika, 29 år, Tingsryd (Småland),sjätte barnet, pojke
25/8 Nmg, 32 år, andra barnet, pojke
27/8 Mulan91, 24 år, Stockholm, andra barnet, okänt kön
28/8 Hazel Grace, 27 år, Göteborg, första barnet, pojke
29/8 Curlingmorsan, 38 år, tredje barnet, pojke
29/8 Hallonpajen, 39 år, Skåne, tredje barnet, pojke
Samma här! Då fort han lägger handen på magen så slutar han att röra på sig!
Inga nya bristningar än vad jag kan se. Smörjer mig mig olja varje gång jag duschat på magen.
Ikväll var mini väldigt aktiv i magen och kickade så mycket att storebror fick känna flera gånger. Var så mysigt och roligt för honom. Min sambo har inte lyckats tajma in det och fått känna än.
Fråga till er som inte kan motstå att köpa lite kläder till bebis redan
hur tänker ni med storleken? Stl 50 känns relevant men tänk om bebis är lång och lite tjock
blir det 56 då ? Är så sugen att köpa nåt enstaka plagg ibland men jag är väldigt osäker på storleken! Eller kan alla nyfödda ha stl 50?
Okey då köper jag lite plagg i 50 och 56 hehe. Jag vill
Oxå bli klar med allt nu jag vill typ packa klart BB väskan! Haha