• Mulan91

BF Augusti 2016

skattenmust skrev 2016-04-30 11:01:30 följande:

Jag är med en som gärna sover på rygg...funderade på det imorse när jag vaknade så, vart tar lillan vägen då?? bak i ryggen?

Känner henne varje dag nu, helt lovley 

sedan har jag fått pollenallergi helt plötsligt, kliar i ögon som är drak röda, å näsan rinner hela tiden...å nyser i ett...

Fick besked igår att min lever ser helt normal ut, wehooo, så glad :)

Min man har åkt tillbaka till hemlandet så jag blir nog ensam ser det ut som, men det är helt okey det med ..

Jobbigt med pollen!

Ojdå, kommer han tillbaka nån gång snart? Hursomhelst blir det bra! Du är inte ensam :)
  • Mulan91

Jag lämnade också Islam för lite mer än 2 år sedan faktiskt!

Tror att ni har rätt om det där med att vemsomhelst kan bli kontrollerande. Tror mycket att det handlar om mannens/kvinnans osäkerhet mer än nåt annat!

• Mulan91

Menar du att du tror du kmr gå upp 20 kg? Jag har faktiskt ingen aning om vad jag väger haha har ingen våg xD måste införskaffa!

Vi har inte börjat ta mått här än :)

Jag tar typ aldrig bild... Är verkligen sämst, måste bli bättre. Vet att jag kommer ångra mig sen annars !

Min mage lever sitt eget liv haha. För det mesta slipper jag vara hård i magen trots järntabletterna men däremot kan jag reagera som du beskriver snuttispluttis , nåt helt random kan göra så jag måste springa på toa. Haha borde väl va glad att jag nt är superförstoppad (än) som jag var med 1:an..

• Mulan91

Halloj! Grattis Skattemust, Gud vilka underbara nyheter! Är riktigt glad för er skull! God is good!

Haha läckande :o läste att det kan starta nu! Inte hänt mig än men vi får väl se! Har börjat med knipövningar för typ några dagar sedan då min sjukgymnast rekommenderade det! Alltså jag hatar det? D e så sjukt tråkigt att göra och ännu tråkigare att komma ihåg haha....

Mammakläder har jag inte ens köpt in än! Tänkte som ni att köra mycket klänningar. Mina jeans (vissa) går på men har en tofs i hålet för att förlänge runt magen typ sen drar jag ett linne över :P har ingen lust att spendera så mycket på kläder jag förmodligen bara kmr hinna ha i 3 månader typ. Det är så jäkla dyrt!

Haha jag har börjat få ett sånt begäääär för att börja "nesting" dvs förbereda för bebisen med säng o kläder o allt vad det innebär. Haha ska börja snart xD jäkla lönekontoret på jobbet tabbade sig med min lön så väntar på den fortfarande . -.-

• Mulan91

Jag vet inte! Råkat ut för det mer än en gång också -.- jäkla lön...

Va ska man göra när man börjar läcka kiss haha xD ha sån där binda? Gör ni knipövningar?

• Mulan91

Haha Mika jag är inte den enda som känner begären av "nesting" haha.

Jag har inte ens skrivit en lista för förlossningsväskan. Vad har du med dig? :)

• Mulan91

Shit haha tack :) ska försöka skriva en lista idag :D

Tycker förlossningen känns så avlägsen på nåt sätt fastän jag vet att 3 månader går fort :|

• Mulan91

Jag har aldrig hört om GBS, måste läsa på om det!

Vad roligt att allt annat såg bra ut :)

• Mulan91

Vi har också jätte svårt med namn! :(

Jag tror att jag skulle kunna tänka mig lavenemang om jag skulle va förstoppad när det är dags för förlossning. Men helst vill jag inte ha med någon avföring av något slag under händelsen HAHAHA.

Här är jag i vecka 24 :)

• Mulan91

Alltså, min bebis ska inte ha nån kontakt med bajs när han/hon föds :o värsta jag hört haha!

Svar på tråden BF Augusti 2016