• Mulan91

BF Augusti 2016

Tanken av att gå sönder ger mig smått ångest haha :| fick precis reda på att sambon vägde 5 kg när han skulle ut och pajade sin mamma totalt... Går runt och hoppas på att det INTE går i generna och att man får föda en normalstor bebis haha...

• Mulan91

Men vad hemskt!!! Du borde ha stämt dom eller nåt!

Fantastiskt att du fick en bättre BM, så som det ska vara! Kanske det går bättre denna gång :) vi håller tummarna!

Jag fick några mindre bristningar, som de valde att sy för ena var vid klitoris och skulle påverkat mitt sexliv. Så är väldigt glad att min BM bestämde sig för att kalla in en läkare som kunde sy. Dock var läkaren sämst på att bedöva, fick bedöva mig tre gånger innan jag slapp känna nålen genom det området...

• Mulan91

Hallonpajen jag tycker inte det är någon ursäkt! de borde ha gjort rätt för sig! Skönt att det iaf löste sig tillslut <3

Kela jag fick mindre bristningar men de jag fick kände jag faktiskt inte av under stunden , nu när jag tänker på det

• Mulan91

Ingen fara Kela! Det blir nog bra :) jag e likadan me min foglossning, envisas med att klara av saker (vilket oftast funkar i stunden) som sedan slutar med smärta!

Curlingmorsan har du provat annat? Naturliga läkemedel eller sånt där armband? Akupunktur? Hoppas det blir bättre snart <3

• Mulan91

Curlingmorsan har du testat örter? Kamomill och även pepparmyntste har bevisad effekt mot illamående. Kan ju inte skada att inta under en tid så kanskeeee d lindras. Tror örter o sånt ska intas en längre tid oftast för bättre effekt.. Bara en tanke :)

• Mulan91

HAHA jag har också haft problem med rakningen. Men vill inte låta det vara, jag ogillar verkligen busksituationen haha både estetiskt (inte för man e särskild sexig just nu ändå) och hur det känns. Rakar mig mest för min egen skull om jag ska vaa ärlig, sambon bryr sig nog inte så mycket... Jag rakar på men ser inte xD måste typ känna efter och gå på det haha. E säkert asfult...

• Mulan91

Mika va tråkigt att du fått besvär i händerna, det går nog över så fort du har fött barnet <3

• Mulan91

Välkommen misszandra!! Den här tråden är öppen för alla. Jag må ha startat den men vi är en grupp som bestämmer gemensamt här och vi alla tycker det är kul och bra när tråden är öppen för alla :)

Shit vad mkt jag missat haha. Gud va jobbigt med solexem :( jag har inte besvärats så mycket av värmen eller solen än så länge. Men det kommer säkert haha! Vad hjälper mot eksem egentligen?

Kela va jobbigt hörru kolla upp det där! Du ska absolut inte känna att du är till besvär. Jag själv jobbar i vården och kan säga så här - det är vad vi får betalt för! Att hjälpa och lindra på de sätt vi kan. Så känns det inte bra, kolla upp det! Kramar <3

• Mulan91
    sisak skrev 2016-05-09 18:50:58 följande:

Skriv gärna in mig på listan

Sisak, 36år, andra barnet, bf 24/8 pojke

Familjeliv har problem just nu så har inte kunnat uppdaterat listan men ska ordna det så fort det går!
Svar på tråden BF Augusti 2016