skattenmust skrev 2016-02-26 12:35:53 följande:
Åhh tack för svar, ja aså jag har haft jätteömma bröst hela tiden men vaknade idag och känner ingenting alls,är i v 15 enl mig själv men blev flyttad 4 dagar bakåt i förigår på ul. har haft jättemycket molvärk,ömma bröst..men idag ingenting!?
Jo vi såg ju henne sprattla omkring som en fisk i förigår och läkaren sa att allt ser helt normalt ut. Min enorma rädsla är att hon ska dö då jag varit med om det en gång innan, Men det var lite tidigare än nu, så varje dag är guld värd.
Kände henne röra sig igår kväll, men alla symtom bara försvann under natten.
Din klåda, har du andra symtom? Illamående, kräkningar? enorm trötthet?
Hoppas att du får hjälp nu.
Förstår det. Usch så otäckt. Du ska se att hon kommer frisk och fin i augusti. Har du fått tillbaka nån känning nu? Känt nån buff?
Nej, inga andra symptom. Trött är jag men om det är pga klådan eller järnbrist vet jag inte.
Sköterskan på vc sa inte så mycket. Hon menade på att utslagen på kroppen har med klådan att göra. Det var den kopplingen hon gissade på. Så det kändes ganska onödigt att gå dit.
Har haft ont i armbågens utsida uppåt igår kväll och under natten. Det har försvunnit under dagen men fick istället ont i knäna som gick över till ont i smalbenen nu på kvällen. Vet inte om det har nåt med klådan, eller om det är pga graviditeten eller bara nåt helt annat som lyckades komma precis samtidigt som allt det andra...